18+
۩۞۩عـکس و مطالب توپ ۩۞۩
نويسنده
تبلیغ

javahermarket



آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



محل تبلیغات شما
آپلود سنتر عکس رایگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ۩۞۩عـکس و مطالب توپ ۩۞۩ و آدرس axtoop.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.(آمار شما بالای 100نفر در روز باشد)





پيوندهای روزانه

ادامه مطلب ....


ادامه مطلب
[ سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:, ] [ 16:49 ] [ حسین ]

[ سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:, ] [ 16:40 ] [ حسین ]

واحد مرکزی خبر نوشت:

محمدرضا پیکانی از سال ۸۲ به خواب رفت.

پزشکان علت بیماری وی را ویروسی می دانند که از طریق پا به نخاع و مغز رفته و باعث فلج مغزی وی شده است.

او اکنون بعد از ۹ سال به همت و تلاش شبانه روزی همسرش وضعیت رو به بهبودی دارد.

همسر وی افزود: من به همراه دو فرزندم با امید به بهبودی همسرم مشکلات را تاکنون تحمل کرده ایم.

محمدرضا پیکانی اکنون به محرکات بیرونی از جمله گریه و خنده پاسخ می دهد.

دکتر قبادی پزشک معالج وی می گوید: وضعیت بهبودی وی به معجزه شبیه است.

[ سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:, ] [ 16:39 ] [ حسین ]
كامران نجف زاده از حوزه تهران كانديداي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي مي شود.

به گزارش سياست نامه، شنيده شده است كه كامران نجف زاده تصميم به كانديداتوري مجلس گرفته است .

بنا براين گزارش در صورت ورود وي، بعيد نيست كه نامش  به جاي يكي ديگر از خبرنگاران سابق واحد مركزي خبر كه در حال حاضر نماينده مجلس است در  يكي از ليست هاي انتخاباتي تهران قرار بگيرد.

گفتني است نجف زاده كه به تازگي از سفر ليبي به تهران بازگشته ،توانسته با تهيه گزارشهاي خبري منحصر به فردي در ميان خبرنگاران صداوسيما در جايگاه ويژه اي قرار بگيرد.

[ سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:, ] [ 16:36 ] [ حسین ]

اودی سنترال، مرد 37 ساله انگلیسی پس از خوابیدن شروع به نقاشی کشیدن می کند و تا زمانی که ازخواب بیدار می شود به کار خود ادامه می دهد.
لی هادوین 37 ساله از زمانی که چهار سال داشته شب ها در خواب راه می رفته و کارهای بسیاری را در خواب انجام داده است.
 
مردی عجیب که در خواب نقاشی می کشد!! +عکس ، www.irannaz.com

این مرد انگلیسی در خواب از سن چهار سالگی تاکنون نقاشی می کشد.
مادر این مردانگلیسی از این کار پسرش بسیار ناراحت بوده اما پس از گذشت چند سال به کارهای وی عادت کرد.

هادوین تاکنون بیش از 200 نقاشی شاهکار در خواب کشیده است، وی هنگامی که قصد دارد به رخت خواب برود وسایل نقاشی و کتاب هایش را همراه خود به تخت می برد.

شفاف

 

[ سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:, ] [ 10:41 ] [ حسین ]

چهره یخ زده زن سوئدی

[ سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:, ] [ 10:37 ] [ حسین ]

به گزارش خبرگزاري دانشجو، مهمان برنامه ديشب پارك ملت كه از شبكه يك سيما پخش شد، پژمان بازغي بود.

در اين برنامه، پس از آنكه در معرفي ميهمان برنامه اعلام شد كه او يك پرسپوليسي متعصب است مجري برنامه به شرايط فعلي تيم پرسپوليس اشاره كرد، پژمان بازغي هم با تعريف از تيم پرسپوليس گفت حتي اگر اين تيم به دسته يك هم برود يك پرسپوليسي متعصب مي ماند.
 
 
Persianv.com At site 
بعد از اين صحبت هاي بازغي، امير جعفري هم روي خط آمد و گفت: آقاي شهيدي فر من فقط زنگ زدم كه اعلام كنم چرا اسمي از قهرمان نيم فصل برده نمي شود و من آمدم اسم تيمم را از اينجا اعلام كنم و به همه استقلالي ها تبريك بگويم.

البته بحث داغ در مورد پرسپوليس به خانواده بازغي هم كشيده شد؛ همسر پژمان بازغي چند دقيقه بعد روي خط آمد و گفت من مي خواستم بگويم كه وقتي تيم پرسپوليس مي بازد، پژمان اخلاقش تند شده و بدرفتاري مي كند، به خاطر اين من هميشه آرزو مي كنم بازي هاي دربي به سود پرسپوليس به پايان برسد.

[ سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:, ] [ 10:35 ] [ حسین ]



Persianv.com At site

Persianv.com At site

[ سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:, ] [ 10:32 ] [ حسین ]

[ سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:, ] [ 10:25 ] [ حسین ]

خانم دنیس انر متولد ۲۷ آگوست ۱۹۵۸ در میشیگان امریکا می باشد وی  در کودکی علاقه زیادی به گربه داشته و زمانی که به سن نوجوانی و جوانی رسید علاقه شدیدی به ببر پیدا کرد!

 Persianv.com At site

[ دو شنبه 28 آذر 1390برچسب:, ] [ 9:44 ] [ حسین ]

«احسان علیخانی» مجری تلویزیون احتمال دارد یکی از نقشهای اصلی پروژه «هیس !دخترها فریاد نمی زنند» به کارگردانی پوران درخشنده را بازی کند.

Persianv.com At site


احسان علیخانی مجری برنامه های تلویزیونی چون ماه عسل که همیشه اجرای اش مورد توجه بینندگان صدا و سیما قرار گرفته است، احتمال دارد یکی از نقشهای اصلی پروژه «هیس !دخترها فریاد نمی زنند» به کارگردانی پوران درخشنده را بازی کند. شنیده ها حاکی از این است که علیخانی با پوران درخشنده مذاکره کرده و احتمال دارد یکی از نقشهای اصلی این پروژه را بازی کند. به غیر از این پروژه سینمایی، علیخانی برای حضور در یک پروژه تلویریونی با پیشنهاداتی مواجه شده که ظاهرا اولویت او حضور در سینماست.

بولتن نیوز

[ دو شنبه 28 آذر 1390برچسب:, ] [ 9:37 ] [ حسین ]

[ دو شنبه 28 آذر 1390برچسب:, ] [ 9:33 ] [ حسین ]

Persianv.com At site

[ یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, ] [ 11:23 ] [ حسین ]

Persianv.com At site

ادامه مطلب ....


ادامه مطلب
[ یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, ] [ 11:20 ] [ حسین ]

[ شنبه 26 آذر 1390برچسب:, ] [ 22:19 ] [ حسین ]

 

پارس توریسم نوشت:
محمد رضا گلزار بازیگر سینمای ایران در گفت وگویی حرف‌های جالبی زده که بخش‌هایی  از‌آن به شرح زیر است :
-من در حال حاضر آرامش شخصی ندارم . دوستان بازیگر دیگر را نگاه می کنم و می بینم که معاشرتهای خودشان را دارند ودوستان خودشان را دارند اما این چند وقت اخیر کلا آرامش شخصی رااز دست داده ام . هرکسی سعی می کند در زندگی شخصی من دخالت کند .
-نمی خواهم ادعای شخصی بکنم اما من برای کارهایم وقت می گذارم وقتی پوستر فیلم ها شب اکران به سر در سینما می خورد من برای آن کار وقت هم می گذارم با تک تک عوامل کمک می کنیم که فیلم موفی شود .
- قرار بود نقش خانم نعمتی را درفیلم شیش وبش هم خانم (مهناز )افشار بازی کنند اما خب به دلیل مشغله ایشان و کاری که با آقای سامان مقدم داشتند مااز خانم نعمتی استفاده کردیم .
- فیلم ورود آقایان ممنوع فیلم خیلی خوبی بود و و رامبد جوان هم فیلمساز بسیار خوبی است من هم منکر این نمی شوم که سطح سلیقه ها بسیار بالا رفته .آقای عطاران هم بازیگر بسیار خوبی است ودراین فیلم به خوبی بازی کرده است .
-تا اسم من می آید ،شروع می کنند به نقد مغرضانه ،وارد زندگی کاری من نمی شوند .نمی گویند محمد رضا گزار زحمت کشیده که این فیلم شیش و بش به اینجا رسیده است . بروند ببینند که اگر من دراین پروژه نبودم ،اصلا همچین کاری ساخته می شد ؟اصلا پایه کار گذاشته می شد ؟ببینید که چه قدر از زحمت این فیلم مربوط به کار من است .
- شاید بر حسب رفاقت ودوستی کارهایی کرده ام ولی در زندگی ام زحمت فراوانی کشیده ام. مگر این همه آدم خوش چهره توی شهر نیست ؟نمی گویم آدم خوش چهره ای هستم من ادعایی دراین قضیه ندارم .  اما اینکه می گویند گلزار به دلیل خوش چهرگی معروف شد ماشائ الله جوانان ایرانی روزبه روز هم دارند خوشگل تر وخوش تیپ تر می شوند پس چرا دست یکی از اینها را نمی گیرید؟

[ شنبه 26 آذر 1390برچسب:, ] [ 22:18 ] [ حسین ]

[ جمعه 25 آذر 1390برچسب:, ] [ 22:35 ] [ حسین ]
باشگاه خبرنگاران: جنا لی توماس در حالی که مشغول اعلام وضعیت هوا بود ، مردی که قبلا نیز او را می شناخت وارد صحنه شده و از وی خواستگاری کرد. این خانم هواشناس که پیش از این نیز با پیشنهاد این آقا مواجه شده بود بلافاصله جواب مثبت داد و حلقه ازدواج در دستش قرار گرفت. این دو قرار مراسم ازدواج را برای آگست سال بعد گذاشته اند.
 
[ جمعه 25 آذر 1390برچسب:, ] [ 22:29 ] [ حسین ]

حامد بهداد در هفته‌های گذشته و پیش از سفر به کانادا چند روزی را در ترکیه گذرانده و برای بازی در فیلم آخر آنجلوپولوس با این کارگردان صاحب‌نام به شکل رسمی مذاکره کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، فیلم جدید آنجلوپولوس در ترکیه ساخته می‌شود و محصول فرانسه است و قرار است بازیگران سرشناسی چون مونیکا بلوچی در آن ایفای نقش کنند. تهیه کننده فیلم ونسان کسل همسر مونیکا بلوچی است و از حامد بهداد دعوت شده بود تا یکی از نقش‌های این فیلم را بر عهده بگیرد.

حامد بهداد و مونیکا بلوچی

همانطور که دیده‌ می‌شود او در سفر به ترکیه حتی تا پای تست گویش به ایتالیایی در مقابل خانم بلوچی هم پیش رفت اما در نهایت برای همکاری با آنجلوپولوس به توافق نرسید. دلیل این عدم همکاری نامتناسب بودن نقش پیشنهادی به بهداد با شئونات جامعه ایرانی و پایبندی او به بازی در نقش‌های متعارف و قابل قبول برای ایرانیان بوده است.

از آنجلوپولوس چند فیلم از جمله فیلم گام معلق لک‌لک و چشم‌اندازی در مه در ایران به نمایش درآمده‌اند و او جوایز بسیاری را در جشنواره‌های بین‌المللی برده است و از شاخص‌ترین کارگردانان اروپایی دو دهه اخیر محسوب می‌شود.

[ پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:, ] [ 18:36 ] [ حسین ]

به گزارش«24»، حسین رضازاده قویترین مرد جهان و رییس فدراسیون وزنه برداری چند سالی است که ماشین های شاسی بلند سوار می شود و اخیرا نیز یک خوروی جدید خریده است که البته با هیکل وی همخوانی دارد.  رضازاده این روزها یک «BMW» شاسی بلند مدل ایکس 6 سوار می شود که جزو لوکس ترین خودروهای حال حاضر کشور است و از ابهت خاصی برخوردار است.



 

[ پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:, ] [ 18:35 ] [ حسین ]

به گزارش پرشین وی به نقل از شبکه ایران، مجموعه تلویزیونی «مسیر انحرافی» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی سید محمد هاشمی اصل یکی از گزینه‌های اصلی شبکه سوم سیما برای نوروز 91 است.

تصویربرداری این طنز سیاسی که 23 مهرماه در محل مرکز نمایش هوایی تهران کلید خورده بود این روزها در منطقه خجیر پیگیری می‌شود و تاکنون حدود پنج قسمت از سریال ضبط شده است.

Persianv.com At site

یکی از ویژگی‌های «مسیر انحرافی» استفاده از ویژوال افکت طبق استانداردهای بین‌المللی است که بخشی از جلوه‌های ویژه آن در کشور مالزی انجام می‎شود.

از دیگر ویژگی‌های این مجموعه تلویزیونی حضور چهره‌های شناخته شده،پرطرفدار و عموما خبرساز است. فرزاد حسنی که پیش از این در سریال‌های «مسافری از هند»، «کمکم کن» و تله تئاتر«پرواز از فراز تیر چراغ برق» جلوی دوربین رفته بازیگر نقش دو سریال است و طبق شنیده‌ها «مسیر انحرافی» این فضا را به او داده تا بتواند استعداد و توانایی طنازی خود را در عرصه بازیگری به نمایش بگذارد. پوریا پورسرخ، اکبر عبدی، شقایق دهقان، بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی، محمد شیری، علی کاظمی، ساعد هدایتی، اکرم محمدی، عزت الله مهرآوران، پرستو گلستانی و... از دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این سریال قطعی شده است.

در این سریال کمدی که پیمان عباسی فیلمنامه را نوشته و جابر قاسمعلی مشغول بازنویسی آن است قصه چندین مسافر یک هواپیما به تصویر کشیده می‌شود که هواپیمای حامل آنان در یک محل ناشناخته سقوط می‌کند و آنان باید با وضع جدید خود کنار بیایند.

[ پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:, ] [ 9:25 ] [ حسین ]

 

Persianv.com At site

علیرضا نیکبخت واحدی اما با ان انگیزه خاصی که همیشه در وجودش نهفته است امید وارانه از بازگشت به سطح اول فوتبال ایران وحتی حضور در تیم ملی صحبت می کند .باور کنیم آقای نیکبخت ؟


داستان چیست تو به لیگ یک هم که رفتی باز هم بحث های حاشیه ای درباره تو وجود دارد ؟

واقعا نمی دانم . خودم هم خسته شده ام . بالاخره در هر قشری خوب وبد وجود دارد و بعضی ها که تیراژروزنامه شان به 1000 نسخه هم نمی رسد علاقه به ایجاد حاشیه بر ای من دارند .

با این فضا چه کار می خواهی بکنی؟


دیگه حوصله ندارم خودم هم خسته شده ام درباره حاشیه ای که جدیدا به نقل از یکی از روزنامه ها برایم ایجاد شده است قرار است خود باشگاه پیکان به وسیله وکیل باشگاه مساله را پیگیری کند. من تمام تمرکزم را روی فوتبالم گذاشتم .

ماجرای اینکه پلیس در حین رانندگی ماشین شما را متوقف کرده است تکذیب می کنید ؟

شماجور دیگری به قضیه نگاه کنید مگر من آدم نیستم ؟!شما یک درصد فرض را بر این بگذارید چنین اتفاقی افتاده من هم مثل دیگر اقشار جامعه اگر قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنم جریمه می شوم این اتفاق خاصی نیست که در آن این همه حاشیه ایجاد شود.

به نظرت در تعامل با رسانه ها مشکلی د اری؟

به خدا قسم با هیچ کس مشکلی ندارم روی صحبت من با کسانی است که حرمت قلم را نگه نمی دارند فرض کنید علی نیکبخت را به نابودی کشاندید الان دیگر نه در پرسپولیس نه در استقلال و نه در تیم ملی هستم دیگر دنبال چه چیزی هستید فقط کاری را که با علی نیکبخت کردید با جوان ها نکنید.

آینده علی نیکبخت را چگونه می بینید ؟

من اشتباه زیاد داشتم با عبرت گرفتن از اشتباهاتم واینکه دیگر هرگز انها را تکرار نکنم باز هم به سطح اول فوتبال ایران بر می گردم. هنوز هم به تیم ملی فکر می کنم شک نکنید من را صد در صد در تیم ملی خواهید دید

قبول دارید برای رسیدن به چنین سطحی باید قید حاشیه را به طور کل بزنی ؟!

قید حاشیه ها را خیلی وقت است زدم از وقتی ازدواج کردم خوشبختانه حاشیه های اطرافم به صفر رسیده وبسیار راحت دارم زندگی میکنم . به زودی هم یک عروسی مفصل خواهم گرفت که همه حیرت زده شوند. بعد از ان فقط به فوتبال و زندگی ام فکر می کنم. البته مدتهاست که قید حاشیه ها را زدم اما این حاشیه ها هستند که قید من را نمی زنند ولی برایم مهم نیست چون دیگر با حاشیه ها کاری ندارم .

[ پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:, ] [ 9:21 ] [ حسین ]

[ چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:, ] [ 11:10 ] [ حسین ]

   جدال مهدی مهدوی کیا و زین الدین زیدان بر سر توپ در بازی خیریه منتخب ستارگان جهان مقابل منتخب هامبورگ در استادیوم ایمتک آره نا شهر هامبورگ.
 این دو بازیکن محبوب یک بار نیز مقابل هم قرار گرفته بودند:در سال 2000 و در لیگ قهرمانان اروپا، تیم هامبورگ در یک بازی تماشایی و تاریخی در تورین مقابل یونتوس به تساوی 4-4 رسید که در آن بازی مهدوی کیا یک گل زد.

[ چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:, ] [ 11:8 ] [ حسین ]

مشرق: ام‌اس‌ان بی‌سی در گزارشی از تصمیم دولت انگلیس برای آزادسازی فعالیت کوره‌های جسدسوزی در "دورهام"، برای تولید برق حاصل از سوزاندن افراد مرده خبر داد. این تصمیم مشمئزکننده که به طرز فاحشی بی‌احترامی به انسان بعد از مرگ وی تلقی می‌شود، در اکثر ادیان و مکاتب مجاز دانسته نشده و مکاتب آسمانی از انسان‌ها خواسته‌اند که مردگان خود را با احترام در زمین دفن کنند.


براساس این گزارش، توربین‌هایی که در این کوره‌های جسدسوزی نصب شده، گرمای حاصل از سوزاندن هر جسد را به ۱۵۰ کیلووات ساعت برق تبدیل می‌کند و برق حاصل از این فعالیت، قرار است به شرکت‌های محلی برق فروخته شود.
ام‌اس‌ان بی‌سی با تلاش برای طبیعی جلوه دادن این حرکت غیرانسانی، عنوان کرده: این کار شاید از دید عده‌ای مشمئزکننده به نظر برسد اما از منظر خیلی‌ها جذاب است و این همان چیزی است که در حال حاضر در فلوریدای آمریکا توسط «استیو لوکر» در حال انجام است.

«استیو لوکر» همچنین عنوان کرده که جسدسوزی در اروپا هنوز جا نیفتاده و لذا کار نصب مبدل و تولید برق از اجساد دارای بازدهی کافی نیست. می‌توان گفت که این کوره‌ها کارایی زیر ۵۰ درصد دارند. حال آنکه در ایالات متحده وضع بدین شکل نیست و با توجه به تعداد اجساد، کوره‌ها دارای بازدهی ۹۰ درصدی هستند!

این اقدام از سوی دول آمریکا و انگلیس، در حالی صورت می‌گیرد که این دو کشور، آلمان نازی را به خاطر انجام آن در جریان جنگ جهانی دوم، مورد حملات شدید قرار داده‌اند و برای جبران این واقعه، بخش اعظمی از خاک کشور فلسطین را برای ابراز همدردی، در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده‌اند. گرچه این کشورها عنوان کرده‌اند که نازی‌ها افراد زنده را در کوره‌ها می‌سوزاندند اما بررسی تاریخ‌دانان و زیست‌شناسان برجسته‌ای نشان می‌دهد که نازی‌ها نیز افراد را پس از مردن آن‌ها برای فرار از بیماری‌های عفونی می‌سوزاندند.
[ دو شنبه 21 آذر 1390برچسب:, ] [ 11:4 ] [ حسین ]

به دوستم مي گم: لطفاً ترمز کن مي خوام چند لحظه برم بانک و برگردم!

مي گه: مي خواي بري پول ور داري؟

مي گم: پ نه پ مي خوام برم 3000 ميليارد تومن اختلاس کنم

***

معلم به دانش آموز مي گه: پسر جان براي چي توي کلاس خوابيدي؟ مگه اين جا رختخوابه؟

دانش آموز مي گه: پ نه پ مجلس شوراي اسلاميه!

***

کسي از کوچه داشته رد مي شده که مي بينه يه نفر داره از ديوار يه خونه مي ره بالا. بهش مي گه: آهاي آقا! داري چي کار مي کني؟ داري ميري دزدي؟

دزده مي گه: پ نه پ دارم مي رم سفارتخانه ي انگليسو تسخير کنم.

***

يه صخره نورد به يه صخره ي بلند مي رسه. مي بينه دو نفر دارن مي رن بالا. خوب نگاه مي کنه و خطاب به يکي شون مي گه: ايرج...! تويي اين همه رفتي بالا؟

ايرج مي گه:‌ پ نه پ نرخ تورم ام!

صخره نورد مي گه: پس اون يکي کيه؟

ايرج مي گه:‌ لابد اونم نرخ بيکاريه!

صخره نورد مي خنده و مي گه:حالا نظرت در باره ي من که اين پايين وايسادم چيه؟

ايرج مي گه: راستي! تو مسعودي؟

صخره نورد مي گه: پ نه پ من رشد و توسعه ي اقتصادي ام.
*********
منبع: وبلاگ «نیشتر»

[ دو شنبه 21 آذر 1390برچسب:, ] [ 10:57 ] [ حسین ]

در دربی سال ۷۹ دو تیم استقلال و پرسپولیس در پایان بازی اتفاقات تلخ و زشتی رخ داد که باعث محرومیت چند بازیکن شد.اتفاقات از جایی آغاز شد که پرویز برومند در جریان بازی با مشت به صورت پایان رافت کوبید.

[ یک شنبه 20 آذر 1390برچسب:, ] [ 10:4 ] [ حسین ]

عصرایران - برغم تلاش های علمای پیشروی شیعه برای منع عزاداران از دست یازیدن به بدعت قمه زنی ،‌هنوز این اقدام در ایام تاسوعا و عاشورا در میان برخی عزاداران حسینی رواج دارد.
تصاویری که می بینید مربوط به صحنه های رقت انگیز بعد از قمه زنی در لبنان است که در "الاخبار انگلیسی" منتشر شده است.

 قمه زنی بدعتی است که متأسفانه همه ساله توسط برخی عزاداران حسینی انجام می شود و چهره نامعقولی از دین عرضه می کند.
البته چند سالی است که با فتوای رهبر انقلاب و روشنگری های صورت گرفته در رسانه ها ، تا حد قابل توجهی این بدعت ناروا از دامن فرهنگ عاشورا زدوده شده است اما هنوز در برخی مناطق مانند کربلا ، نجف و نقاطی از لبنان ، گروه هایی از شیعیان با تصور ثواب الهی بر فرق سر خود قمه می زنند تا تصاویر رقت بار این کار بلافاصله در سراسر جهان به عنوان یک آموزه شیعی(!) و نه یک بدعت مخرب ، منتشر شود و دستاویزی شود برای تبلیغ علیه شیعه و  اسلام .

کسانی که هنوز در وادی قمه زنی سیر می کنند آگاه باشند تصاویر زیر مشتی است نمونه خروار از آنچه همه ساله از دین اسلام و مذهب شیعه به جهان می نمایانند و البته آنچه در اینجا منتشر شده ، تعدیل شده ترین و ملایم ترین عکس هاست که نه به خود قمه زنی که به بعد از آن مربوط می شود.
تلاش برای زدودن این بدعت از دامن دین و فرهنگ عاشورا وظیفه همه ماست.

عکس ها ادامه ی مطلب +16


ادامه مطلب
[ یک شنبه 20 آذر 1390برچسب:, ] [ 9:57 ] [ حسین ]

چند روز قبل لیونل مسی، ستاره بارسا، اعلام کرد علاقه زیادی به پدر شدن دارد.

 همین مسئله موجب شد تا رسانه ها توجه بیشتری به زندگی خصوصی این ستاره کم حاشیه بیندازند.

Persianv.com At site

مسی در همه سال هایی که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا شناخته می شود، تنها با آنتونلا روکوسو، نامزد قدیمی اش دیده شده و به نظر می رسد آنها به زودی با هم ازدواج خواهند کرد.

آنتولا که همراه خانواده اش در بارسلونا زندگی می کند، مانند مسی اهل روساریو و دانشجوی رشته تغذیه است.

سایت گل

[ پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:, ] [ 22:21 ] [ حسین ]

از بازیگران فیلم در امتداد شهر می توان به محمدرضا گلزار، آنا نعمتی، نیکی کریمی، امیرحسین آرمان، فرزاد حسنی، آتیلا پسیانی، رضا رشیدپور، سارا خوئینی ها، مهران رجبی، خاطره حاتمی، حسین سلیمانی، محمدرضا داوود نژاد، محمد عمرانی، مائده طهماسبی، حمیدرضا آذرنگ، امیر حسین مدرس، مسعود پاکدل و گوهر خیراندیش با حضور افتخاری فرمان فتحعلیان اشاره کرد.

Persianv.com At site

[ پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:, ] [ 22:20 ] [ حسین ]

Persianv.com At site

Persianv.com At site

[ پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:, ] [ 22:12 ] [ حسین ]
ایسنا: سازمان ثبت احوال فراواني 10 نام اول دختر و پسر درسال گذشته را اعلام كرد.
سازمان ثبت احوال كشور اعلام كرد: نام فاطمه با 52 هزارو 49 نفر، زهرا با 33 هزار و 411 نفر، ستايش با فراواني 31 هزار و 356 نفر، هستي با 14 هزار و549 نفر، زينب با 13 هزارو 913 نفر، نازنين زهرا با 10 هزار و 777 نفز، ريحانه با 10 هزار و 424 نفر، مريم با 8 هزار و 929 نفر، مبينا با 8 هزارو 544 نفر و نرگس با 7 هزار و 305 نفر ده نامي هستند كه خانواده‌ها براي فرزندان دختر خود در سال 89 انتخاب كردند.

همچنين، نام اميرعلي با 33 هزارو 84 نفر، ابوالفضل با 28 هزار و 485 نفر، اميرحسين با 24 هزارو 19 نفر،علي با 21 هزارو 817 نفر، محمد با 19 هزارو 802 نفر، اميرمحمد با 19 هزارو 182 نفر، مهدي با 17 هزارو 695 نفر، حسين با 15 هزارو 274 نفر، محمد مهدي با 13 هزارو 530 نفر و محمدرضا با 11 هزارو 870 نفر ده اسم اول انتخابي براي پسران هستند كه در سال 89 به ثبت رسيده است.

[ پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:, ] [ 19:48 ] [ حسین ]
بولتن
نیوز



بولتن
نیوز

[ پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:, ] [ 19:46 ] [ حسین ]

تابناک: موسسه رنگ پنتون ، رنگ سال 2012 را تعیین و معرفی کرده است .

«واشنگتن پست» در این باره نوشته است که جهان سال آینده به رنگ خاکستری نیاز ندارد، جهان به رنگی نیاز دارد که از آن انگیزه، انرژی و شجاعت برای اقدام برخیزد به همین جهت موسسه رنگ «پنتون» براساس تحلیل روانشناسان خود رنگ نارنجی مایل به سرخ را به عنوان رنگ سال 2012 انتخاب کرده است.

بر اساس این گزارش، «لیتریک ایزمن» مدیر اجرایی شرکت پنتون که استاندارد رنگ های لباس و صنایع خانگی را تعیین می کند در این باره گفته است که این رنگ بر اساس ایده تحرک و ایجاد انگیزه انتخاب شده است.

پیش بینی هر سالانه رنگ بر اساس نیاز مشتریان و آنچه آنان می خواهند صورت می گیرد و بلافاصله مورد استفاده طراحان مختلف قرار می گیرد. مدیر اجرایی پنتون در همین باره گفته است که این انتخاب یک انتخاب سلیقه ای نیست ، ما به نوعی روح زمانه را درمی یابیم و به همه خواست های دور و برمان نگاه می کنیم.

وی همچنین در این باره اضافه کرده است که مشتری نقشی اساسی در احیای اقتصاد دارد و این نارنجی مایل به سرخ است که آدرنالین تولید کرده و مشتری را به فعالیت بیشتر در جهت خرید تشویق می کند ، سالهای قبل هم صورتی گرم ، فیروزه ای و زرد هم بر اساس دلایلی خاص انتخاب شده بودند.

[ پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:, ] [ 19:41 ] [ حسین ]

[ سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, ] [ 16:42 ] [ حسین ]

[ سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:19 ] [ حسین ]

 دی جی

[ سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:13 ] [ حسین ]

زندانیان مهریه

[ سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:8 ] [ حسین ]

 عمو پورنگ

[ سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:7 ] [ حسین ]

در تصویر زیر، یک پسر بسیجی به خانم ها برای بالا آمدن از کوه کمک می کند!
 

پسر بسیجی

[ دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, ] [ 10:36 ] [ حسین ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ عکس های توپ خوش آمدید
محل تبلیغات شما
آپلود سنتر عکس رایگان
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 1834
بازدید ماه : 4835
بازدید کل : 61235
تعداد مطالب : 578
تعداد نظرات : 301
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


free counters
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس