18+
۩۞۩عـکس و مطالب توپ ۩۞۩
نويسنده
تبلیغ

javahermarket



آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



محل تبلیغات شما
آپلود سنتر عکس رایگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ۩۞۩عـکس و مطالب توپ ۩۞۩ و آدرس axtoop.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.(آمار شما بالای 100نفر در روز باشد)





پيوندهای روزانه

متولدین فروردین : شما امروز احساسات دو گانه‌ا‌ی دارید. از یک طرف برای شکستن قواعد منظم روزانه آمادگی دارید و سعی می‌کنید کاری کاملاً متفاوت انجام دهید. از طرف دیگر کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و همین مانع می‌شود کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. به جای اینکه سعی در حل کردن این مشکل داشته باشید، می‌توانید هردو کار را انجام دهید. شما توانایی روبرو شدن با وظایفتان را دارید، اما می‌توانید بخشی از زمانتان را هم به کارهای دیگر اختصاص بدهید.

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, ] [ 9:42 ] [ حسین ]

● فروردین ماه:
فکر آغاز برنامه و فعالیت جدید را به دوره های بعد واگذار نمائید و در موقعیت بسیار خوب مالی و فکری قرار دارید ، بهتر است انرژی تان را صرف خانه و بودن با عزیزان بکنید و بر در آمدتان اضافه گشته و جبران همه عقب افتادگی های مالی گذشته خواهد گشت .
آخرین نگرانیتان در رابطه با عشق و ازدواج خواهد بود ؛ ورود مسافرینی از راه دور فوق العاده خوشحالتان خواهد نمود ؛ در قبول پیشنهادهای شراکتی دقت بیشتری بکار گیرید .

ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:, ] [ 14:51 ] [ حسین ]

فروردین:امروز دنبال کردن ایده هایتان واقعاً برایتان مشکل ساز خواهد بود، چراکه دیگران ممکن است حرفی بهتان بزنند که از گفتن آن هدفی کاملاً متفاوت داشته باشند. اگر به آنها اجازه بدهید که نظرشان را تغییر دهند راحت‌تر می‌توانید با هم کنار بیایید، اما اگر بخواهید آنها را مجبور کنید که بر سر عقیده خود بمانند ناامید خواهید شد. قبل از اینکه برای فعالیتهای بلند مدت خود برنامه‌ریزی کنید تا فردا صبر کنید.

ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ شنبه 7 آبان 1390برچسب:, ] [ 11:7 ] [ حسین ]

فروردین ماه:
هیچ کس دوست ندارد دیگران برایش تصمیم بگیرند، شما هم همین طور و به طور معمول لازم است با این افراد به طور جدی برخورد کرد اما در شرایط کنونی مجبور هستید پیشنهاد آن ها را بپذیرید.
این هفته برای شما خوب است و اقدام به انجام هر کاری که بکنید به نفع تان خواهد بود ، پس با خوش بینی تصمیم بگیرید.

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 آبان 1390برچسب:, ] [ 22:34 ] [ حسین ]

 

● فروردین

 

 

چه هدفی دارید؟

طبیعت شما به گونه ای است که چندان با برنامه ریزی سازگاری ندارد چون تصور می کنید که با این کار خود را تحت فشار قرار می دهید. با این که همیشه برای به دست آوردن هر چیزی بیش از توان تان برنامه ریزی می کنید اما نتیجه آنطور که باید نیست. یادتان باشد که انسان های موفق در زندگی برای خود برنامه و هدف از پیش تعیین شده ای دارند و قبل از شروع هرکاری دقیقا می دانند چه می خواهند. از خودتان بپرسید در زندگی به دنبال چه هستید، جواب این سوال همان راهی است که باید برایش انرژی بگذارید.

ادامه مطلب ....


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:, ] [ 10:47 ] [ حسین ]

متولدین فروردین
امروز گفتگو با دیگران شما را به جاهایی می‌کشاند که خودتان اصلاً انتظارش را ندارید، ولی باید دوست داشته باشید که پایتان را از مرزهای خود فراتر بگذارید. از نظر تئوری این کار باید برایتان آسان باشد، چراکه شما همیشه از ایده‌های جدید استقبال می‌کنید، ولی حالا وقتی که می‌بینید با موقعیت جدید خود آشنایی ندارید احساس ترس می‌کنید. شما باید خودتان را به این جریان بسپارید، اگر بخواهید مقاومت کنید اوضاع بدترمی‌شود.

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:, ] [ 11:9 ] [ حسین ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ عکس های توپ خوش آمدید
محل تبلیغات شما
آپلود سنتر عکس رایگان
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 493
بازدید کل : 56399
تعداد مطالب : 578
تعداد نظرات : 301
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


free counters
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس