18+

18+
۩۞۩عـکس و مطالب توپ ۩۞۩
نويسنده
تبلیغ

javahermarket



آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



محل تبلیغات شما
آپلود سنتر عکس رایگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ۩۞۩عـکس و مطالب توپ ۩۞۩ و آدرس axtoop.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.(آمار شما بالای 100نفر در روز باشد)





پيوندهای روزانه
فیلمبرداری جدیدترین فیلم داریوش مهرجویی در حالی در خیابان اقدسیه تهران ادامه دارد که تا کنون تمام بازیگران این فیلم جلوی دوربین رفته اند.

نارنجی پوشان

نقش اصلی (عکاس) نارنجی پوش را حامد بهداد بازی می کند. لیلا حاتمی، طناز طباطبایی، فردوس کاویانی، اردشیر رستمی، امید روحانی، محمدجوادجعفرپور، مهیار پورحسابی، کامشاد کوشان، علی عابدینی، کیانوش گرامی، سیمون سیمونیان، علی اصغر طبسی، شاهین جعفری، امید علیمردانی و میتراحجار بازیگرانی هستند که تاکنون مقابل دوربین «نارنجی پوش» رفته اند.



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

مـریــم ღ نویسنده وبلاگ محمد جان دوستت دارم ღ
ساعت17:35---2 آذر 1390
سلام
من بــرگشتــــم! باکلی تـغییر!
البته به اصرار خیلی از دوستای خوبم!
راستی همه ی دوستای خوبمو که توی وبلاگ محمد جان دوستت دارم لینک کرده بودم دوباره لینک کردم! حتی تــو دوست عزیز!
پس یه زحمت : آدرس جدید وبلاگم رو دوباره توی وبلاگاتون لینک کنید.مرسی



farzad
ساعت14:26---2 آذر 1390
سلام متن خیلی خوبی بود مرسی از کارت خیلی خوشم اومد سعی میکنم تا اونجایی که میتونم کار هات رو دنبال کنم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 آذر 1390برچسب:, ] [ 11:45 ] [ حسین ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ عکس های توپ خوش آمدید
محل تبلیغات شما
آپلود سنتر عکس رایگان
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 788
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 1562
بازدید ماه : 1553
بازدید کل : 62865
تعداد مطالب : 578
تعداد نظرات : 301
تعداد آنلاین : 1


free counters
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس