18+
۩۞۩عـکس و مطالب توپ ۩۞۩
نويسنده
تبلیغ

javahermarket



آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



محل تبلیغات شما
آپلود سنتر عکس رایگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ۩۞۩عـکس و مطالب توپ ۩۞۩ و آدرس axtoop.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.(آمار شما بالای 100نفر در روز باشد)





پيوندهای روزانه

[ سه شنبه 6 دی 1390برچسب:, ] [ 9:40 ] [ حسین ]

[ سه شنبه 6 دی 1390برچسب:, ] [ 9:37 ] [ حسین ]

برترین ها به نقل از تماشا : بخش مجله خبری پنجشنبه که ساعت 19 از شبکه یک پخش شد، در زیرسوال بردن صحبت ها و رفتار علی کریمی گزارش ویژه ای روی آنتن برد. سوژه این گزارش تغییر موضع کریمی قبل و بعد از جلسه کمیته انضباطی درباره تهدید عزیزالله محمدی رئیس سازمان لیگ بود.

گزارشگر این بخش خبری سعی داشت با استفاده از جمله «از بازیکنان که پول حرفه ای می گیرند انتظار رفتار حرفه ای هم می رود» کار کریمی را غیرحرفه ای جلوه دهد و او را به خاطر تغییر عقایدش آن هم در کمتر از دو هفته، سرزنش کند.

این درحالی است که این بخش خبری معمولا در برابر حوزه های دیگر و موضوعات مهم تر موضعگیری ندارد و به مشکلات جدی تر جامعه نمی پردازد. نکته جالب این گزارش تاکید تلویزیون بر اتومبیل کریمی بود. در تصاویر ابتدایی گزارش، کاپیتان تیم پرسپولیس مدام در کنار اتومبیل بی ام و نشان داده می شد تا شاید این نکته را القا کند که بازیکنانی از این دست با وجود ثروت زیاد و وضعیت مناسب مالی از ایستادگی بر عقاید خود هراس دارند.

این گزارش همچنین بخش هایی از صحبت کریمی بعد از دربی را نشان داد که به شدت به محمدی انتقاد می کرد. در کنار این تصاویر صحبت های کریمی بعد از جلسه کمیته انضباطی هم نشان داده شد که از رئیس سازمان لیگ به خوبی یاد می کرد. این گزارش در پایان نتیجه گرفت که از رئیس سازمان لیگ به خوبی یاد می کرد. این گزارش در پایان نتیجه گرفت که قانون برای همه بازیکنان یکسان است و کریمی هم از دیگر بازیکنان مستثنا نیست.

[ دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, ] [ 10:13 ] [ حسین ]

  به گزارش روابط عمومي انجمن گويندگان جوان، اين بازيگر سينما که گويندگي نقش «نازي» را در اين انيميشن بر عهده دارد، تغييرات نهايي ديالوگ‌هاي نقش‌اش را در حضور بهرام عظيمي، كارگردان و مهرداد رئيسي مدير دوبلاژ  اين انيميشن اعمال كرد.
رئيسي تجربه همکاري با تهراني را به عنوان يک بازيگر مطرح سينما تجربه‌اي فراموش‌نشدني خواند و گفت: ايشان با دقت بسيار زياد به حالات و حرکات کاراکترش در انيميشن و به‌کارگيري تجربه بازي در سينما و همچنين اجرا با شيوه‌اي خاص که تلفيقي از هوش، خلاقيت و حس به‌طور همزمان بود، به گويندگي و ايفاي نقش‌اش پرداخته و با علاقه‌اي که به ژانر انيميشن دارد، علاوه بر صرف انرژي ويژه، يکي از نقش‌هاي متفاوت و به‌ياد ماندي‌اش را خلق كرد.
رئيس انجمن گويندگان جوان با اشاره به پايان نهايي‌سازي ديالوگ‌هاي اين انيميشن اظهار کرد: طي روزهاي گذشته افرادي چون بهرام رادان، مهران مديري، گوهر خيرانديش، محمدرضا شريفي‌نيا، حبيب رضايي و حسام نواب صفوي نيز در استوديو انجمن گويندگان حضور پيدا كردند و با انرژي كه گذاشتند كارشان را به بهترين شكل انجام دادند.
انيميشن «تهران 1500» كه براي حضور در سي‌امين جشنواره فيلم فجر آماده مي‌شود، شهر تهران را در سال 1500 شمسي به تصوير مي‌كشد و از شخصيت‌ و كاراكترهاي بازيگران مشهور سينما بهره برده است.
فيلمنامه «تهران 1500» را امير مسعود علمداري و بهرام عظيمي با مشاوره محمد رحمانيان، پيمان معادي و حبيب رضايي نوشته‌اند.
فيلم در ژانر كمدي است و داستان آن درباره گذشته و حال پيرمردي 160 ساله به‌نام اكبرآقا (مهران مديري) است و زمان داستان 15 روز قبل از تحويل سال 1500 هجري شمسي است. در سال 1500 ربات‌ها در كنار مردم زندگي مي‌كنند و آدم‌هاي پولدار مي‌توانند با امكانات پيشرفته پزشكي تا 160 سال زندگي كنند.

[ دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, ] [ 10:7 ] [ حسین ]

مدتی پیش محمد رضا گلزار جهت دیدن فیلم جدیدش به سینما آزادی رفت و علاوه بر دیدن فیلم با طرفداران خود نیز ملاقات کرد.

Persianv.com At site

[ دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, ] [ 10:0 ] [ حسین ]

اجرای نمایش مشروطه بانو به کارگردانی حسین کیانی در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفت.

Persianv.com At site

[ دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, ] [ 9:58 ] [ حسین ]

فرهاد مجيدي بازيکن سابق استقلال که هفته گذشته به تيم الغرافه قطر پيوست، امروز در تمرين اين تيم حاضر شد.


 

 


   مجیدی اولین جلسه تمرینی خود با تیم قطری را پشت سر گذاشت. الغرافه روز چهارشنبه در یک بازی دوستانه به مصاف تیم مسیمیر می رود. اولین بازی رسمی مجیدی برای الغرافه دوشنبه هفته آینده در لیگ ستارگان قطر مقابل ام صلال خواهد بود.

[ دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, ] [ 9:48 ] [ حسین ]

[ دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, ] [ 9:45 ] [ حسین ]

ادامه مطلب ....


ادامه مطلب
[ یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, ] [ 11:15 ] [ حسین ]

[ یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, ] [ 10:58 ] [ حسین ]

آن روزها سبیل وجه مشترک همه فوتبالی ها بود...

[ یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, ] [ 10:56 ] [ حسین ]

بر اساس تصاویر دوربین های مدار بسته ایستگاه ترن این زن انگلیسی در حال خروج از قطار بود که در اثر مصرف الکل به زیر قطار شهری سقوط کرد .

دراین حال یکی از مسافران که شاهد ماجرا بود با کشیدن ترمز اضطراری جان این زن را نجات داد. پلیس انگلیس از مردم درخواست کرد با وجود نزدیکی جشن های کریسمس بعد از مصرف چنین مشروباتی در معابر عمومی تردد نکنند. همچنین پلیس یادآور شد که قصد ما از بین بردن چنین جشن هایی نیست بلکه هدف ما حفظ جان شهروندان است.

Persianv.com At site

سایت خبری

[ یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, ] [ 10:48 ] [ حسین ]

پيامكي اخيرا به دست برخي مشتركان رسيده كه حكايت از واگذاري يك مورد قبر در بهترين مكان ايران؛ مشهد مقدس دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در اين پيامك ده خط تلفن براي  متقاضيان اين يك قطعه قبر در نظر گرفته شده كه اپراتور اين خط در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص علت اين مزايده مي گويد:اين قبر توسط آستان قدس رضوي به خانم دكتري هديه شده است كه اكنون وي قصد دارد جهت كار در امور خيريه اين قبر را به مزايده بگذارد. قيمت اوليه براي فروش اين قطعه 480 ميليون تومان در نظر گرفته شده است.

گويا اين قبر ويژه است از اين لحاظ كه برخلاف اكثر قبرهاي حرم مطهر كه سه طبقه هستند تنها يك طبقه بوده و نزديك پنجره فولاد قرار دارد.

البته فروشنده قبر اين را هم تاكيد مي كند كه اين فروش هيچ ارتباطي با آستان قدس رضوي ندارد و كاملا يك مزايده شخصي است.

[ یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, ] [ 10:44 ] [ حسین ]

آخرین: نرهای بزرگسال به طور متوسط وزنی حدود ۲۵ کیلوگرم دارند ، اگر چه بعضی از نمونه ها با وزن ۵۴ کیلوگرم و اندازه ۵۰٫۸ سانتی مترنیز شناخته شده اند. این بوزینه بزرگ و
زشت و درنده خو همچنین یکی از رنگارنگ ترین پستانداران می باشد ،که دارای باسن های آبی ،صورت قرمز راه راه و ریش زرد است.


[ جمعه 2 دی 1390برچسب:, ] [ 11:39 ] [ حسین ]

سپیده خداوردی در مراسم تجلیل از هنرمندان از یاد رفته
سپیده خداوردی در مراسم تجلیل از هنرمندان از یاد رفته

بازیگر نقش مرتضی
عکس بازیگر نقش مرتضی

[ جمعه 2 دی 1390برچسب:, ] [ 11:31 ] [ حسین ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ عکس های توپ خوش آمدید
محل تبلیغات شما
آپلود سنتر عکس رایگان
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 4897
بازدید کل : 61297
تعداد مطالب : 578
تعداد نظرات : 301
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


free counters
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس