18+
۩۞۩عـکس و مطالب توپ ۩۞۩
نويسنده
تبلیغ

javahermarket



آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



محل تبلیغات شما
آپلود سنتر عکس رایگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ۩۞۩عـکس و مطالب توپ ۩۞۩ و آدرس axtoop.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.(آمار شما بالای 100نفر در روز باشد)





پيوندهای روزانه

• در کارهای خصوصی متولدین فروردین ماه دخالت نکنید
متولدین فروردین ماه به دنبال ارضای خواسته‌ها و توقعات خود هستند و در این زمینه، بسیار خودمحور و خودبین به شمار می‌آیند. هرگز نگذارید متولدین فروردین ماه به راحتی دل شما را به دست آورند، وگرنه به همان آسانی نیز شما را از دست خواهند داد و تا ابد فراموش‌تان می‌کنند. آنها به سمت افرادی جذب می‌شوند که شخصیتی مستقل و آزاده از خود بروز دهند. هر روز برای آنها به منزله آغازی جدید است، پس خودتان را آماده مواجهه با هر واکنش غیرمنتظره از سوی آنها کنید. در مقابل آنها، سربلند و مغرور ظاهر شوید. همیشه آنها را تحسین کنید و به وجودشان افتخار نمایید. هرگز مزاحم آنها نشوید و در کارهای خصوصی‌شان دخالت نکنید. آنها را مورد انتقاد قرار ندهید و دوستانشان را هم بپذیرید و از آنها خرده نگیرید. هرگز از آنها پول قرض نگیرید. اگر به درخواست‌های آنها، پاسخ منفی دهید، باید منتظر مشاهده واکنش‌هایی بسیار تند و غیرمنطقی از سوی آنها باشید.

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, ] [ 9:55 ] [ حسین ]

در این مطلب ۱۰ عادت جالب اما عجیبی که در بین ما ایرانی ها رواج داره و متاسفانه هر روز در اجتماعی که درش زندگی می کنیم شاهد اون هستیم و میشه گفت پولدار و فقیر بودن هم برای اینجور عادت ها ملاک نیست رو مرور می کنیم که امیدوارم حداقل شما دوست عزیز  که مطالب زیر را از نظر خواهید گذراند یا دارای چنین رفتارهایی نباشید و اگر هم کم و بیش از بعضی از اونها بی بهره نیستید؛ بدون هیچ حساسیتی نکات این مطلب یک یادآور باشه برای تجدید نظر در مورد چنین عادت هایی :

ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:57 ] [ حسین ]

فارس: مرکز پیوند بیمارستان مسیح دانشوری از اهدای دو کلیه و کبد محمد مهدی کودک 12 ساله‌ای که پس از تقلید از «سریال 5 کیلومتر تا بهشت»اقدام به خودکشی کرد تا روحش بتواند از نظر والدینش درباره او آگاه شود، خبر داد.

قاسمی؛ مسئول امور رسانه مرکز فرآهم آوری اعضای پیوندی بیمارستان مسیح دانشوری اظهار داشت: محمد مهدی کودک 12 ساله‌ای که بر اثر تقلید از سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» بر اثر خفگی دچار مرگ مغزی شده بود پس از انتقال به بیمارستان سوم شعبان به بیمارستان مسیح دانشوری برای پیوند اعضا منتقل شد.

وی افزود: در این راستا با رضایت خانواده محمد مهدی دو کلیه این کودک برای پیوند به بیمارستان امام خمینی (ره) و کبد وی نیز به بیمارستان نمازی در شیراز منتقل می‌شود.

محمد مهدی که علاقه زیادی به یکی از سریال‌های ماه رمضان با عنوان «پنج کیلومتر تا بهشت» داشت جانش را در راه تقلید از این سریال گذاشت، این کودک در بازی با برادر کوچک خود که عنوان کرده بود می‌خواهم روح شوم و ببینم بابا و مامان راجع به من چه می‌گویند روز سه‌شنبه هفته گذشته وقتی خودش و برادر 6 ساله‌اش را در خانه دید تصمیم گرفت همانند سریال مورد علاقه‌اش (سریال پنج کیلومتر تا بهشت) تبدیل به یک روح شود و به مکان‌های مورد علاقه‌اش سر بزند غافل از اینکه بازی او سرنوشت شومی به دنبال داشت و در نهایت با روسری خود را خفه کرد که بر اثر این حادثه دچار مرگ مغزی شد.

[ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, ] [ 13:20 ] [ حسین ]

به گزارش مهر، دانشمندان علم نجوم بارها تائید کرده‌اند که طالع بینی از روی حرکت ستارگان و کواکب و یا کف بینی ریشه علمی ندارد.

شاید به همین منظور پژوهشگران اداره ملی آمار انگلیس در یک تحقیق کاملاً جدی و با استفاده از اطلاعات تازه ترین سرشماری ماه‌های تولد افرادی را که در ۱۹ شغل مختلف مشغول به کار هستند تجزیه و تحلیل کرده و نوع ارتباط میان ماه تولد و شغل آینده را تعیین کردند.

برپایه این بررسی‌ها برای مثال بیشتر دندانپزشکان متولد ماه دسامبر هستند درحالی که ماه فوریه برای پرورش هنرمندان ماه ایده آلی است.

پیک تعداد پزشکان عمومی و ماموران مالیات در ماه ژانویه افزایش می‌یابد. ماه مارس برای خلبانان و موسیقیدانان ماه مناسبی است.

ماه ژوئن مهد روسای شرکت‌ها و برندگان نوبل است. به طوریکه از ۲۲ نفر از آخرین برندگان نوبل ۵ برنده متولد این ماه هستند.

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, ] [ 12:56 ] [ حسین ]

خانواده مهدی که به تقلید از سریال" پنج کیلومتر تا بهشت" خودکشی کرده؛ قصد شکایت از صدا و سیما را دارند با اهدای اعضای بدن فرزندشان موافقت کردند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:16 ] [ حسین ]

[ سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:, ] [ 9:59 ] [ حسین ]

اولین چیزی که در هنگام انتخاب یک میوه برای خوردن شما را جذب کرده رنگ و جلوه خاص آن میوه است،آیا می دانید میوه های مختلف با رنگ های متفاوت چه خواصی دارند؟

در اولین قدم این رنگ اشیا است که شما را به طرف آن شیء جذب و یا از آن دور می‌کند.در واقع احساس آرامش،لذت ناراحتی،تنش،صلح و دوستی و … همه و همه در پرتو رنگ‌هاست.رنگ‌ها تمامی محیط ما و حتی خود ما را نیز تسخیر کرده‌اند و در تمام جسم جان و روح ما تاثیر گذارند. مثلا در مورد رنگ سیب سرخ و زیبا علاوه بر لذتی که از رنگ آن در هنگام خوردن می‌بریم و در ما احساس شادابی و نشاط ایجاد می‌کند،در خواصش نیز تاثیر فراوانی دارد.تمامی سبزیجات و میوه‌هایی که روزانه مصرف می‌کنید با توجه به نوع رنگشان منافع خاصی برای شما دارند.شاید تعجب کنید،اما فراموش نکنید که رنگ‌ها بر همه وجود ما و در تمامی جوانب نفوذ دارند و این هم یک روش نفوذی آنهاست.

ادامه مطلب ....


ادامه مطلب
[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:29 ] [ حسین ]

برخی از روانشناسان عقیده دارند رنگی که برگزیده و دلخواه کسی است میتواند گویای خصوصیات اخلاقی و روانشناسی او باشد. نوشتار زیر چکیده ای است که بر اساس این نظریه و پس از سالها پژوهش نگاشته شده که امیدوارم مورد توجه شما دوستان قرار گیرد :

قرمز: خوش قلب اما خودپرست
این رنگ مظهر شدت و زیاده روی است که گاهی در جهت مخالف آن است. قرمز رنگ عشق و تنفر و فداكاری و خشونت و خون و آتش. كسی كه به این رنگ علاقه دارد هرگز نمی تواند در زندگی بی تفاوت باشد. این گونه اشخاص تند و سركش و در عین حال فعال و شجاع و کمی عجول هستند. احتمال شكست به خصوص در عشق برای آنها فراوان است.

قضاوتهای عجولانه و ناگهانی در مورد دیگران اغلب سبب از بین رفتن دوستی هایشان می شود، با آن كه در عشق كاملاً فداكارند اما اگر روزی حوادث بر وفق مراد نباشد بدون تفكر و جویا شدن علت می جنگند. دو عیب بزرگ خودپرستی و عدم كنترل، در نفس آنهاست و دو صفت ممتازشان خوش قلبی و حس بزرگ طلبی است. به طور كلی دوستداران رنگ قرمز دارای خصوصیات متضادی هستند.

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 10:1 ] [ حسین ]

آیا میدانستید که خرگوش و طوطی تنها حیواناتی هستند که می توانند بدون برگشتن اشیاء پشت سر خود را ببینند ؟

آیا میدانستید که
هر یک لیتر بنزین معادل بیســت و سه و نیم تــــن گیاهان مدفون شده در قرنها پیش است ؟

آیا میدانستید که
زرافه تار صوتی ندارد و لال است و نمیتواند هیچ صدایی از خود در آورد ؟

آیا میدانستید که
جنین بعد از هفته هفدهم خواب هم میتواند ببیند ؟

آیا میدانستید که
گربه و سگ هر کدام پنج گروه خونی دارند و انسان چهار گروه ؟

آیا میدانستید که
روباه ها همه چیز را خاکستری می بینند ؟

آیا میدانستید که
اسبها در مقابل گاز اشک آور مصون هستند ؟

آیا میدانستید که
خورشید روزانه معادل صد و بیست و شش هزار میلیارد اسب بخار انرژی به زمین می فرستد ؟

آیا میدانستید که
گرده گل هرگز فاسد نمی شود و از محدود مواد طبیعی است که تا زمان نا محدودی باقی می ماند ؟

آیا میدانستید که
حس بویایی خرس تقریبا صد برابر قوی تر از انسان است ؟

آیا میدانستید که
تا قرن پنجم میلادی متوسط عمر مردم اروپا از سی سال فراتر نمی رفت ؟

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 12:53 ] [ حسین ]

روزنامه ایران: فیلم سینمایی «بی‌خداحافظی» که بنا است مروری باشد بر زندگی رضا صادقی این روزها در مرحله فیلمبرداری قرار دارد.

این فیلم که کارگردانی آن برعهده احمد امینی است، از حضور بازیگرانی نظیر محمدرضا فروتن، پگاه آهنگرانی، شقایق فراهانی، همایون ارشادی، هومن برق‌نورد، مژگان بیات، افشین هاشمی، پیام دهکردی، کوروش تهامی، پرویز سیرتی، مریم بوبانی، ترلان پروانه و مجید جعفری سود می‌برد و رضا صادقی نیز در بخش‌هایی از فیلم بجای خودش بازی کرده است.

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 11:3 ] [ حسین ]

مردي كه در دهستان دژگاه در بخش دهرم شهرستان فراشبند در جنوب غربي شيراز روزگار مي‌گذراند و به حاج‌عمو معروف است، از حمام گريزان است و مي‌گويد كه اگر تميز شود، مريض مي‌شود.

جام جم: عمو حاجي كه چهره‌اي همانند انسان‌هاي غارنشين دارد و كهنسال به نظر مي‌رسد مردم عادي سن او را نزديك به يك قرن مي‌دانند، رنگ خاكستر گرفته و قشري ضخيم از چرك بر اندام او سنگيني مي‌كند.

چند سال پيش جوانان محل تصميم گرفتند عموحاجي را به رودخانه ببرند تا آبي به بدن اين مرد برسد، به همين منظور هنگامي كه عموحاجي در خواب بود او را در عقب يك وانت گذاشتند تا او را در رودخانه حمام كنند اما وقتي به رودخانه رسيدند، ديدند عموحاجي در عقب وانت نيست زيرا او پيش از رسيدن، خود را به بيرون از وانت انداخته بود تا مبادا بدنش با آب آشتي كند و عموحاجي همان جا گفته بود اگر تميز شوم، مريض مي‌شوم. عموحاجي از خوردن هر نوع خوراكي تازه و نوشيدن آب بهداشتي پرهيز مي‌كند به گونه‌اي كه اگر به زور هم به او آب گوارا بنوشانند، عكس‌العمل منفي نشان مي‌دهد و بشدت ابراز ناراحتي مي‌كند.

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:4 ] [ حسین ]

خبرآنلاین: مجله رونا در جدیدترین شماره خود عکسی از روح ا..داداشی گریم شده برای بازی در مختارنامه منتشر کرده.

برای پیگیری این موضوع با رضا استادی روابط عمومی این سریال تماس گرفتیم. استادی در این مورد گفت:« خیلی ها برای بازی در مختارنامه تست گریم شدند.

هر چند اطلاع زیادی از این قضیه ندارم اما مرحوم داداشی هم طبیعتا قرار بوده نقش مرد قوی هیکلی را بازی کند.

از این نقش ها در مختارنامه زیاد بود که یکی از آنها را هم آیدین خطایی دیگر قهرمان مردان آهنین بازی کرد.

اما مجله رونا ماجرا را اینطور شرح داده: او قرار بود یکی از اهالی کوفه باشد که به مسلم ابن عقیل خیانت می کند. البته ما هیچ وقت او را در سریال ندیدیم چون صحنه های مربوط به او کار نشد.»

[ جمعه 4 شهريور 1390برچسب:, ] [ 21:16 ] [ حسین ]

بولتن: لی چینگ یون از دنیا رفته اما بر اساس آخرین امار ها او مسن ترین انسان روی زمین بوده است!
خیلی ها راجع به نحوه ی زندگی کردن او و رژیم غذایی اش کنجکاو هستند.
راز و رمز یک زندگی طولانی چیست؟

مشاور لی چینگ یون راز داشتن یک زندگی طولانی را به او آموخته است : نداشتن استرس،آرام راه رفتن و خوب خوابیدن!
خود لی چینگ یون اعتراف کرده که در سال 1736 متولد شده و 197 سال زندگی کرده،شما در سال 1930 یک استاد دانشگاه به نام وو چونگ در پرونده ای اثبات کرده که که لی در سال 1677 متولد شده!

[ پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:51 ] [ حسین ]

شاید پای پوشی که با آن می خواهیم در صراط مستقیم قدم بر داریم از این هم کهنه تر باشد..

mfqvzltd90ugqs7jr6l1.png


ادامه مطلب

 

تصویر دیوید بکهام در حالی که "هارپر سون" را به آغوش کشیده

برپایه گزارش "هرالد سان"، دیوید بکهام بر روی صفحه وبسایت خود نوشت: ما برای انتخاب این نام دو دلیل داشتیم. اول اینکه هارپر یک نام قدیمی انگلیسی است و من و ویکتوریا از مدت زمان دور به این نام علاقمند بودیم. ضمن اینکه "کشتن مرغ مقلد" داستان مورد علاقه ویکتوریاست که "هارپر لی" نویسنده آن بوده است.

وی  که در تیم ملی انگلستان با شماره هفت به میدان می رفت در خصوص نام seven اظهار داشت: من آدم بسیار خوش اقبالی بوده‌ام که در تیم ملی انگلستان و تیم منچستریونایتد پیراهن شماره هفت را پوشیده‌ام اما علت اصلی انتخاب نام دخترم این نیست.

بکهام گفت: هفت نمادی است از کمال روحانی. رنگین کمان متشکل از هفت رنگ است و در بسیاری از فرهنگ‌های دنیا، هفت عدد شانس محسوب می شود. این است دلیل اصلی ما برای انتخاب این نام.

روح‌الله داداشي يكي از قويترين مردان ايران شب گذشته (25تیر)به دنبال درگيري خونين و اصابت ضربات چاقو به بدنش به بيمارستان شهيد مدني كرج منتقل شد اما به دليل شدت جراحات وارده، تلاش پزشكان نتيجه نداد و وي حدود ساعت 3 بامداد فوت كرد.

wipcwvu9wga59lg4sox1.jpg

آروشا، بچه زرافه هفت روزهای است که در قدیمیترین باغ وحش جهان یعنی باغ وحش وین متولد شده است. این بچه زرافه از گونه راثچیلد، بلندترین نوع زرافه ها است که به جای 2 شاخ، 5 شاخ دارد!
به گزارش ایرانا فروم ، هفت روز پیش، مادر این زرافه که لیدیریتا نام دارد، او را در...


ادامه مطلب

خانم اسکندری گرافیک خوانده و بعد کاشی‌کاری و طراحی با موزاییک را آموخته و عکاسی هم یکی از علایق اوست. با این وصف بی‌دلیل نیست که به یک مهندس خوب مهربان که او هم به نوعی در کار هنرهای تجسمی فعالیت دارد، علاقه‌مند شده باشد. ما با آقای داماد دو روز بعد از مراسم ازدواج در محل قرار مصاحبه آشنا شدیم؛ ساسان فیروزی.
دور از هیاهوی بازیگری، لاله و ساسان یک زندگی تازه را ساخته‌اند. خوب و با برنامه‌ریزی و حساب‌شده. این سرنوشت دختری است که یکی از بازیگران باشخصیت سینمای‌ماست. بازیگری که وقتی بازی نمی‌کند هم تلاش می‌کند تاثیر اجتماعی یک هنرمند را داشته باشد و بنابراین اتوبان‌های شهر سیمانی ما را زیبا می‌کند و وقتی هم که ازدواج می‌کند، دور از هیاهو و جاذبه‌های دنیای بازیگری و شهرت، به ندای دل و عقلش گوش می‌کند و تحصیلات و شخصیت و جایگاه اجتماعی شریک زندگی‌اش را هم مدنظر می‌گیرد.
لاله و ساسان در کارت دعوت عروســی‌شان نوشته بودند: «ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید/ هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند».


ادامه مطلب

4gsyh1sb7hdokixmze6y.jpg

یک دختر ۱۳ ساله در روستایی در ویتنام به بیماری نادر پوستی مبتلا شده که پزشکان را هم متعجب ساخته است .صورت این دختر درحال شبیه شدن به صورت ببر است و جمجمه و موهای سر وی نیز به گونه ای عجیب در حال تغییر شکل است !!!

واقعا این چینی ها تو همه چیز دارن نمونه می شن. از لحاظ جمعیت ، اقتصاد، سخت کوشی و ... گرفته تا از لحاظ خوارک.

واقعا خوراکشون هم داره در جهان نمونه می شه. نه به سوسک رحم می کنن نه به عقرب و... خلاصه  هر چیز گیرشون بیاد نوش جان می کنن. فقط مونده آدم که اون هم بعید نیست همین روزا بشنویم که آدم هم می خورن.

عکس زیر یک مرد چینی را نشون می ده که در حال حمل کردن تعداد زیادی لاشه ی سگ (جوان) برای پخت و پز می باشد.احتمالا برای رستوران!!!!

البته اونا معتقد هستن که گوشت سگ پیر مزه ی بدی در دهان آنها ایجاد می کند پس اکثرا از گوشت سگ های جوان تناول می کنن.(اَه)

 

8nvntqe5l3arj40qncg4.jpg

 

@@@@@@@@@@@@@@@

 

 

یک متهم به قتل 20 ساله در شهرستان دشتستان استان بوشهر با حفاظت نیروهای انتظامی و در اتاقی جداگانه در کنکور شرکت کرد.

 

ادامه ی مطلب ......


ادامه مطلب

مارمولك بزرگی كه در انباری یك منزل مسكونی در جنوب‌غرب تهران پنهان و موجب وحشت ساكنان آن شده بود، توسط ماموران آتش‌نشانی به دام افتاد.

 

 


ادامه مطلب

شاگردان رشته رزمی شائولین در یکی از مدارس این رشته در چین مشغول بازی فوتبال و ارائه هنرهای شائولین هستند.


منبع: رویترز

درباره وبلاگ

به وبلاگ عکس های توپ خوش آمدید
محل تبلیغات شما
آپلود سنتر عکس رایگان
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 485
بازدید دیروز : 41
بازدید هفته : 3347
بازدید ماه : 5106
بازدید کل : 66418
تعداد مطالب : 578
تعداد نظرات : 301
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


free counters
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس