18+
۩۞۩عـکس و مطالب توپ ۩۞۩
نويسنده
تبلیغ

javahermarket



آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



محل تبلیغات شما
آپلود سنتر عکس رایگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ۩۞۩عـکس و مطالب توپ ۩۞۩ و آدرس axtoop.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.(آمار شما بالای 100نفر در روز باشد)





پيوندهای روزانه

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, ] [ 13:39 ] [ حسین ]
پس از انتشار اخبار مختلفی درباره سبک زندگی عجیب برخی از هنرمندان که حکایت از اعتیاد، مانوس بودن آنها با حیوانات و اظهار نظرهای غیر متعارف درباره اصول مذهبی این بار نیز یک هنرپیشه پرکار زن با اقدام به خودکشی خبر ساز شد.

برپایه این خبر، این بازیگر، یکی از نقش های اصلی سریال قلب یخی را بازی می کند.
وی پس از مصرف قرص برنج و مسمویت شدید، اقدام به رگ زنی از سه نقطه کرده بود که خوشبختانه با تلاش پزشکان این امر ناکام ماند و شانس زندگی مجدد را یافت.
بنا بر اظهارات کادر معالج این هنرپیشه معروف، وی سابقه هیچ نوع بیماری افسردگی و روانی را نداشته است و گویا مشاجره وی با خانواده اش منجر به خودکشی شده است.
این بازیگر به مدت یک روز در یکی از بیمارستان های خصوصی غرب تهران بستری بود و علیرغم صلاحدید پزشکان و تنها به دلیل انعقاد قرارداد کاری مهم با رضایت خانواده و قبل از پایان دوره درمان ترخیص شده است.
گفتنی است، این هنرپیشه جوان علاوه بر مجموعه قلب یخی در سریال های “آشپزباشی”، ” مرگ تدریجی یک رویا”، «توی گوش سالمم زمزمه کن»، «مسافرخانه سعادت» و … به ایفای نقش پرداخته است.
مسمومیت با قرص برنج در سال های اخیر به عنوان یک عامل مهم مسمومیت های شدید و منجر به فوت، بخصوص در کشور ما محسوب می شود.
آمارهای منتشر شده، حکایت از مشاهده بیش از ۱۲۴ مورد مسمومیت با قرص برنج در سال های اخیر  در شهر تهران دارد که غالبا افراد ۱۶ تا ۳۰ را تشکیل می دهد.

فکر کنم حدس زده باشید که اسمش چیه!

[ شنبه 7 آبان 1390برچسب:, ] [ 11:18 ] [ حسین ]

یک راننده انگلیسی از همسرش خواسته بود که پس از مرگ به روش فراعنه مصر باستان مومیایی شود.

به گزارش قانون به نقل از میل‌آنلاین، "آلن بیلز"، راننده تاکسی انگلیسی پس از یک دوره طولانی مبارزه با بیماری سرطان در سن 61 سالگی درگذشت و به روش فراعنه مصر مومیایی شد.

گفته شده که تمامی مراحل انجام مومیایی برای پخش در یک برنامه تلویزیونی (در دوشنبه هفته جاری) ضبط شده است.

آلن بیلز با این اعتقاد به اینکه نخستین کسی است که پس از سه هزار سال به روش فراعنه مصر مومیایی خواهد شد برای این کار دواطلب شده است.

گفته شده که الن بیرز به درخواست مستندسازان در این باره که به امید یافتن یک داوطلب در روزنامه آگهی منتشر کرده بودند، پاسخ مثبت داده بود.

آلن خواسته که پس از مرگ به جای "توت‌انخ‌آمون" وی را "آلن‌آمون" بنامند.
 

آلن بیلز
 
ادامه مطلب عکس...

ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 آبان 1390برچسب:, ] [ 22:38 ] [ حسین ]

آخرین نیوز: اندام‌هايي كه قطع مي‌شوند يك زمان طلايي براي پيوند دارند كه چهار تا شش ساعت است. پس از اين زمان، شانس پيوند اندام آسيب‌ديده به شدت كاهش مي يابد، اما اگر اندام كوچك باشد، امكان پيوند تا زمانهاي بيشتر و حتي 36 ساعت هم وجود دارد كه در مورد اندام‌هاي بزرگ مانند دست، فرصت كمتري براي پيوند وجود دارد.

به گزارش ایسنا،در يك عمل جراحي بي‌سابقه پيوند هفت ساعته، كارگري كه در حين كار با بونكر ساخت سيمان، دست چپش از ناحيه كتف به پايين، كاملا قطع شده بود، با تلاش و تبحر متخصص يكي از بيمارستان‌هاي تهران، سلامت خود را بازيافت.

دكتر سيد فضل‌الله سجادي، متخصص جراحي عمومي كه عمل پيوند دست قطع شده اين بيمار را با موفقيت انجام داده در گفت‌وگو با «ايسنا» گفت: اين كارگر حين نظافت بونكر ساخت سيمان با تسمه اين خودروي سنگين برخورد كرده و به صورت ناگهاني، دست چپ وي به طور كامل - شامل استخوان كتف، ترقوه و تمام عضلات - قطع شده و به داخل بونكر مي‌افتد.

ادامه مطلب +16


ادامه مطلب
[ یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:, ] [ 9:52 ] [ حسین ]

مشرق: چینی ها اگر احساس تنهایی کنند و همسر مناسب خود را نیافته باشند یک سر به بازار همسر در شانگهای میزنند.

"دختری هستم متولد 1981 با 160 سانتیمتر قد دارای تحصیلات عالیه ، مدیر پروژه در یک شرکت خارجی با حقوق بالا. بدنبال فردی هستم متولد سالهای 1974 الی 1982 که در قبال خانواده خود مسئولیت پذیر باشد."

[ پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:, ] [ 22:15 ] [ حسین ]

نگاهي به فهرست معروف‌ترين دختران متولد دهه 60، ثابت مي‌كند كه بحران ازدواج در بين اين گروه از خانم‌ها خيلي جدي است. طبق اين آمار، تنها 10 درصد خانم‌هاي بررسي شده متاهل هستند؛ يا بهتر بگوييم، فقط يك نفر از ميان اين جمع 10 نفره! آنها با افراد عادي فرق دارند و به هرحال معروف هستند و... ولي آيا شهرت دليل خوبي براي ازدواج نكردن دخترهاست؟

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:, ] [ 10:31 ] [ حسین ]

24: در تصویر زیر، دومین برج بلند دنیا به شكل صندلی را در آفریقای جنوبی مشاهده می كنید:

این برج كه دومین برج بلند دنیا نیز هست، "اویز" نام دارد كه توسط یك شركت مهندسی آلمانی در شهر كیپ تاون آفریقای جنوبی طراحی و ساخته می شود.دومین برج بلند دنیا

دومین برج بلند دنیا

 

[ شنبه 23 مهر 1390برچسب:, ] [ 22:32 ] [ حسین ]

مادر سما کوچولو که خود در آستانه جوانی و 18 سال بیشتر ندارد، چند روز پیش در مراجعه به منزل و پیش چشم ده ها شهروند از سوی یکی از خواستگاران سابق خود قربانی اسیدپاشی شد و هم اکنون در وضعیت وخیمی بسر می برد.

[ چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:, ] [ 17:33 ] [ حسین ]
[ چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:, ] [ 8:24 ] [ حسین ]

من امروز خیلی خوشحالم كه در مراسم فارغ‌التحصیلی شما كه در یكی از بهترین دانشگاه‌های دنیا درس می‌خوانید هستم. من هیچ وقت از دانشگاه فارغ‌التحصیل نشده‌ام. امروز می‌خواهم داستان زندگی ام را برایتان بگویم. خیلی طولانی نیست و سه تا داستان است.

اولین داستان مربوط به ارتباط اتفاقات به ظاهر بی ربط زندگی است:

من بعد از شش ماه از شروع دانشگاه در كالج رید ترك تحصیل كردم ولی تا حدود یك سال و نیم بعد از ترك تحصیل تو دانشگاه می‌آمدم و می‌رفتم و خب حالا می‌خواهم برای شما بگویم كه من چرا ترك تحصیل كردم. زندگی و مبارزه‌ی من قبل از تولدم شروع شد. مادر بیولوژیكی من یك دانشجوی مجرد بود كه تصمیم گرفته بود مرا در لیست پرورشگاه قرار بدهد كه یك خانواده مرا به سرپرستی قبول كند. او شدیداً اعتقاد داشت كه مرا یك خانواده با تحصیلات دانشگاهی باید به فرزندی قبول كند و همه چیز را برای این كار آماده كرده بود.

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:, ] [ 9:50 ] [ حسین ]

آتی نیوز: یکی از نگهبانان تمساح های باغ وحش تایلند با قرار دادن سر خود به مدت یک ساعت در میان دو آرواره بزرگترین تمساح های این باغ وحش، صحنه ای حیرت آور و ترسناک در شهر "باتایا" واقع در جنوب شرق تایلند به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری النخیل، "برونیک کامنسکی" عکاسی که از نزدیک شاهد این صحنه خطرناک بود، می گوید: قبل از این که این جوان تایلندی سر خود را در داخل دهان بزرگترین تمساح این باغ وحش قرار دهد، چوب محکمی را در دهان آن قرار دادند.

به گفته این عکاس، این تمساح چوب را کمتر از 30 ثانیه جوید و آن را بلعید.

گفتنی است که در این باغ وحش بیش از 10 هزار تمساح وجود دارد.

[ یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:, ] [ 9:28 ] [ حسین ]

به گزارش شفاف، موضوع گرانی کالاهای اساسی این روزها در شبکه‌های اجتماعی دستاویزی برای طنز قرار گرفته است. یکی از کاربران شبکه های اجتماعی نوشت:
اگر با مبلغ 45هزار و 500 تومان یارانه هر روزدو عدد تخم مرغ به قیمت دانه ای 350 تومان و یک عدد نان سنگک به قیمت 500 تومان صرف شود، در ماه 36 هزار تومان از مبلغ یارانه هزینه خواهد شد و مبلغ 9500 تومان باقی خواهد ماند که صرف هزینه گاز مصرفی، روغن، نمک و احیانا گوجه و خیار شور می شود!
نگران نباشید!گرسنه نمی مانید!

[ جمعه 15 مهر 1390برچسب:, ] [ 12:9 ] [ حسین ]

شاید باور نکنید که شخصیت افراد به گروه خونی آنها بستگی داشته باشد. اصولا افراد هر گروه خونی دارای خوی، عادت، رفتار، کردار و شخصیت خاص خود هستند. به نظر می رسد که در طی اعصار به تدریج این حالات و عوامل مربوط به ساختمان درونی و فکری انسان در ژن های بدن ذخیره شده و از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود.

 

ادامه مطلب ....


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:, ] [ 10:1 ] [ حسین ]

به گزارش جام نیوز؛ کشور پرو به عنوان هشتمین عجایب جهان شناخته شده است و این کشور توانسته بعد از کشور چین عنوان عجیب و غریب ترین را به خودش اختصاص بدهد.
بنابر این گزارش رستورانی به نام خوشمزه، که در کشور پرو قرار دارد، آبمیوه را با قورباغه مخلوط می کند و به مشتریانی که تعدادشان هم روز به روز در حال افزایش است، لیوانی به قیمت 2 دلار می فروشد.
به عقیده مشتریان این رستوران، آبمیوه با طعمه قورباغه به آنها قدرت و انرژی می دهد و به گفته صاحب این رستوران روزی 80 لیوان از این آبمیوه با طعمه قورباغه می فروشد.
قرار بر این است که فروشنده این آبمیوه ها شعبه هایی را هم در دیگر شهرها افتتاح کند و جالب این است که صاحب این رستوران گفته است که حاضر نیست دستور پخت و درست کردن آن را به دیگران یاد بدهد و می خواهد روش درست کردن این آبمیوه همچنان محرمانه بماند تا دیگران موفق نشوند از روی آن تقلید کنند!؟

[ دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:3 ] [ حسین ]

پیرمرد 80 ساله ماهشهری پس از مرگ طعمه گربه های خانگی اش شد.

به گزارش مهر پیرمرد 80 ساله ماهشهری که در شهر چمران زندگی می کرد، تنهایی زندگی اش را با گربه هایی که خود تربیت کرده بود در یکی از مناطق زاغه نشین این شهر پر می کرد و هر روز بخشی از غذای خود را به گربه هایش می داد تا آنها وسیله ای برای پر کردن روزهای سخت تنهایی باشند.

پیرمرد 80 ساله چند روز قبل بر اثر کهولت سن فوت کرد ولی به علت اینکه تنها زندگی می کرد کسی متوجه رخت بر بستن وی از دنیا نشد و چند روزی جسد وی در خانه ماند اما گربه هایش بعد از چند روز گرسنگی را تحمل نکردند و پیرمرد را طعمه خود قرار دادند.

سرانجام یکی از همسایگان که غیبت پیرمرد را طولانی می دید به منزلش رفت و بعد از اینکه متوجه شد بوی بدی از داخل خانه به مشام می رسد اقدام به گشودن در کرد و با جسد پیرمرد 80 ساله ای مواجه شد که صورتش به صورت کامل طعمه گربه هایش شده بود.

وی فورا این پیرمرد را به مراجع قانونی تحویل داد تا جسد وی در اختیار پزشک قانونی قرار بگیرد. پزشک قانونی شهرستان ماهشهر نیز مرگ وی این پیرمرد را ناشی از کهولت بالا سن تشخیص داد و اینگونه پرونده زندگی پیرمردی که غذای خود را با گربه هایش تقسیم میکرد در این دنیا بسته شد.

[ دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:, ] [ 13:56 ] [ حسین ]

پيری برای جمعی سخن میراند...

لطيفه ای برای حضار تعریف کرد همه دیوانه وار خندیدند.

بعد از لحظه ای او دوباره همان لطيفه را گفت و تعداد کمتری از حضار خندیدند.

او مجدد لطيفه را تکرار کرد تا اینکه دیگر کسی در جمعیت به آن لطيفه نخندید.

او لبخندی زد و گفت: وقتی که نمیتوانید بارها و بارها به لطيفه ای یکسان بخندید، پس چرا بارها و بارها به گریه و افسوس خوردن در مورد مسئله ای مشابه ادامه میدهید؟

[ چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:, ] [ 9:32 ] [ حسین ]

تاکنون کیس‌ها و کاورهای متنوعی برای آیفون ساخته شده‌است. اینبار یک شرکت ژاپنی در یک اقدام نوآورانه اقدام به ساخت کاور با شکل غذا کرده‌است. کاورها به شکلی هستند که به نظر می‌آید روی آیفون شما نیمرو زده‌اند.

یکی از مسئولین شرکت "استراپیا" با بیان اینکه در بعضی مدل‌ها برای عکاسی نیاز به درآوردن کاور است، اضافه کرد که دوست نداشتند واقع‌گرایی کاور خود را با تعبیه سوراخ برای لنز دوربین برهم بزنند.

کاور‌های "iMeshi" با وجود قیمتی حدود ۵۰ دلار ، تاکنون فروش اینترنتی خوبی داشته‌اند.

[ سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, ] [ 10:33 ] [ حسین ]

در مهد كودك های ایران 9 صندلی میذارن و به 10 بچه میگن هر كی نتونه سریع برای خودش یه جا بگیره باخته و بعد 9 بچه و 8 صندلی و ادامه بازی تا یك بچه باقی بمونه. بچه ها هم همدیگر رو هل میدن تا خودشون بتونن روی صندلی بشینن.

در مهد كودك های ژاپن 9 صندلی میذارن و به 10 بچه میگن اگه یكی روی صندلی جا نشه همه باختین. لذا بچه ها نهایت سعی خودشونو میكنن و همدیگر رو طوری بغل میكنن كه كل تیم 10 نفره روی 9 تا صندلی جا بشن و كسی بی  صندلی نمونه. بعد 10 نفر روی 8 صندلی، بعد 10 نفر روی 7 صندلی و همینطور تا آخر.

با این بازی ما از بچگی به كودكان خود آموزش میدیم كه هر كی باید به فكر خودش باشه. اما در سرزمین آفتاب، چشم  بادامی ها با این بازی به بچه هاشون فرهنگ همدلی و كمك به همدیگر و كار تیمی رو یاد میدن ...

[ سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, ] [ 10:20 ] [ حسین ]

به هنگام اشغال روسیه توسط ناپلئون دسته ای از سربازان وی ، درگیر جنگ شدیدی در یکی از شهر های کوچک آن سرزمین زمستان های بی پایان بودند که ناپلئون به طور تصادفی ، از سربازان خود جدا افتاد .

گروهی از قزاق های روس، ناپلئون را شناسایی کرده و تا انتهای یک خیابان پیچ در پیچ او را تعقیب کردند . ناپلئون برای نجات جان خود به مغازه ی پوست فروشی ، در انتهای کوچه ی بن بستی پناه برد . او وارد مغازه شد و نفس نفس زنان و التماس کنان فریاد زد : خواهش می کنم جان من در خطر است ، نجاتم دهید . کجا می توانم پنهان شوم  ؟

پوست فروش پاسخ داد عجله کنید . اون گوشه زیر اون پوست ها قایم شوید و ناپلئون را زیر انبوهی از پوست ها پنهان کرد . پس از این کار بلا فاصله قزاق های روسی از راه رسیدند و فریاد زدند :  او کجاست ؟ ما دیدیم که وارد این مغازه شد . علی رغم اعتراض پوست فروش قزاق ها تمام مغازه را گشتند ولی او را پیدا نکردند و با نا امیدی از آنجا رفتند. مدتی بعد ناپلئون از زیر پوست ها بیرون خزید و درست در همان لحظه سربازان او از راه رسیدند .

پوست فروش به طرف ناپلئون برگشت و پرسید : باید ببخشید که از مرد بزرگی چون شما چنین سوالی می کنم اما واقعا می خواستم بدونم که زیر آن پوست ها با اطلاع از این که شاید آخرین لحظات زندگی تان باشد چه احساسی داشتید ؟

ناپلئون تا حد امکان قامتش را راست کرد و خشمگینانه فریاد کشید : با چه جراتی از من یعنی اپراطور فرانسه چنین سوالی می پرسی؟

محافظین این مرد گستاخ را بیرون ببرید، چشم هایش را بسته و اعدامش کنید. خود من شخصا فرمان آتش را صادر می کنم .

سربازان پوست فروش بخت برگشته را به زور بیرون برده و در کنار دیوار با چشم های بسته قرار دادند . مرد بیچاره چیزی نمیدید ولی صدای صف آرایی سربازان و تفنگ های آنان که برای شلیک آماده می شدند را می شنید و به وضوح لرزش زانوان خود را حس می کرد . سپس صدای ناپلئون را شنید که گلویش را صاف کرد و با خونسردی گفت : آماده ….. هدف …..

با اطمینان از این که لحظاتی دیگر این احساسات را هم نخواهد داشت، احساس عجیبی سراسر وجودش را فرا گرفت و به صورت قطرات اشکی از گونه هایش سرازیر شد. سکوتی طولانی  و سپس صدای قدم هایی که به سویش روانه میشد… ناگهان چشم بند او باز شد. او که از تابش یکباره ی آفتاب قدرت دید کاملی نداشت ، در مقابل خود چشمان نافذ ناپلئون را دید که ژرف و پر نفوذ به چشمان او می نگریست.

سپس ناپلئون به آرامی گفت : حالا فهمیدی که چه احساسی داشتم؟

[ دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:, ] [ 8:59 ] [ حسین ]

عروس ایتالیایی با به تن کردن لباس عروس سه کیلومتری رکورد گینس را شکست. مراسم در دهکده کاسال دی پرینسس در حالی که مردم دنباله لباس 1.86 مایلی عروس را گرفته بودند برگزار شد. هزاران تن از مردم و دانش آموزان مشتاق دنباله لباس را در حالی که عروس (النا د آنجلیس) و داماد در اتومبیل بودند؛ گرفته بوده و حمل می کردند. جیانی مولارو طراح لباس کرم رنگ می گوید از 6 هزار متر دوک ابریشم برای ساخت توری دنباله لباس استفاده شده است.

منبع:تابناک

[ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, ] [ 13:19 ] [ حسین ]

روان‌شناسی رنگ، مطالعه نقش رنگ به عنوان یک عامل رفتاری است. این حوزه تحقیقات گوناگونی از تبیین ترجیحات فردی تا پژوهش در مورد ارتباط بین رنگ پیراهن تیم‌های فوتبال انگلیسی با نتیجه را شامل می‌شود.

تاثیر دارونما
گزارش‌هایی رنگ دارو‌ها را در تاثیرگذاری آن‌ها تایید کرده‌اند. قرص‌هایی که رنگ‌های گرم دارند تحریک کننده هستند و قرص‌هایی که رنگ‌های سرد دارند، افسردگی به همراه می‌آورند.

عقیده بر آن است که دلیل این تاثیرگزاری به خاطر انتظارات فرهنگ وابسته بیماران است و نتیجه مستقیم رنگ دارو‌ها نمی‌باشد

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, ] [ 8:46 ] [ حسین ]

روزی مردی نزد پزشک روانشناس معروف شهر خود رفت. وقتی پزشک او را دید دلیل آمدنش را پرسید، مرد رو به پزشک کردو از غم های بزرگی که در دل داشت برای دکتر تعریف کرد.

مرد گفت: دلم از آدم ها گرفته از دروغگویی ها، از دورویی ها، از نامردی ها، از تنهایی، از خیلی ها از… مرد ادامه داد و گفت: از این زندگی خسته شده ام، از این دنیا بیزارم ولی نمی دانم چه باید کنم، نمی دانم غم هایم را پیش چه کسی مداوا کنم

پزشک به مرد گفت: من کسی را می شناسم که می تواند مشکل تورا حل نمایید. به فلان سیرک برو او دلقک معروف  شهر است. کسی است که همه را شاد می کند، همه را می خنداند، مطمئنم اگر پیش او بروی مشکلت حل می شود. هیچ کسی با وجود او غمگین نخواهد بود

مرد از پزشک تشکر کرد و در حالی که از مطب پزشک خارج می شد رو به پزشک کردو گفت: مشکل اینجاست که آن دلقک خود منم

[ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, ] [ 8:38 ] [ حسین ]

اخیرا یک هواپیمای قدیمی زمان جنگ دوم جهانی در جریان یک مسابقه هوایی در ایالت نوادای آمریکا سقوط کرد و در اثر آن دست کم سه نفر کشته شدند. جیمی لیوارد، خلبان هفتاد و چهار ساله این جنگنده آمریکایی از جمله کشته شدگان است. در اثر سقوط این جنگنده، بیش از پنجاه نفر هم مجروح شده اند که جراحات تعدادی از آنان شدید است.

عکس های مراحل سقوط در ادامه ی مطلب....


ادامه مطلب
[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:, ] [ 10:40 ] [ حسین ]

یکی از غذاخوری های بین راه بر سر در ورودی با خط درشت نوشته بود:

شما در این مکان غذا میل بفرمایید، ما پول آن را از نوه شما دریافت خواهیم کرد.

راننده ای با خواندن این تابلو اتومبیلش را فوراً پارک کرد و وارد شد و ناهار مفصلی سفارش داد و نوش جان کرد.

بعد از خوردن غذا سرش را پایین انداخت که بیرون برود، ولی دید که خدمتگزار با صورتحسابی بلند بالا جلویش سبز  شده است.

با تعجب گفت: مگر شما ننوشته اید که پول غذا را از نوه من خواهید گرفت؟!

خدمتگزار با لبخند جواب داد: چرا قربان، ما پول غذای امروز شما را از نوه تان خواهیم گرفت،

ولی این صورتحساب مال مرحوم پدربزرگ شماست

[ پنج شنبه 1 مهر 1390برچسب:, ] [ 19:26 ] [ حسین ]

مردی به یك مغازه فروش حیوانات رفت و درخواست یك طوطی كرد. صاحب فروشگاه به سه طوطی خوش چهره اشاره كرد و گفت: طوطی سمت چپ ۵۰۰ دلار است.

مشتری: چرا این طوطی اینقدر گران است؟

صاحب فروشگاه: این طوطی توانایی انجام تحقیقات علمی و فنی را دارد.

مشتری: قیمت طوطی وسطی چقدر است؟‌

صاحب فروشگاه: طوطی وسطی ۱۰۰۰ دلار است. برای اینكه این طوطی توانایی نوشتن مقاله ای كه در هر مسابقه ای پیروز شود را دارد. و سرانجام مشتری از طوطی سوم پرسید و صاحب فروشگاه گفت: ۴۰۰۰ دلار. 

مشتری: این طوطی چه كاری می تواند انجام دهد؟

صاحب فروشگاه جواب داد:‌ صادقانه بگویم من چیز خاصی از این طوطی ندیدم ولی دو طوطی دیگر او را مدیر صدا می زنند.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:, ] [ 10:31 ] [ حسین ]

تا چه مدت می شود نخوابید؟

بدن انسان نیازهای فراوانی دارد که عدم تامین آنها به مرگ منجر می‌شود. یکی از آنها خوابیدن است که برای زنده ماندن ضروری است، اما آیا می‌دانستید بی‌خوابی زودتر از بی‌غذایی باعث مرگ انسان می‌شود!؟ فــــکر می‌کنید رکورددار بیدار ماندن چه کسی است و برای چه مدت بیدار مانده است؟
ادامه مطلب ....


ادامه مطلب
[ دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:, ] [ 10:18 ] [ حسین ]

به گزارش البرز نیوز، چانتال اسبایر، یك معلم بازنشسته بود كه از esthesioneuroblastoma  رنج می‌برد. این نوع سرطان یكی از كمیاب‌ترین نوع سرطان می‌باشد كه در 20 سال گذشته فقط 200مورد از آن گزارش شده است یعنی سالی 10 نفر!

این زن بازنشسته تمام تلاش خود را كرد كه از قانون مرگ آسان استفاده كند چرا كه درمانی برای بیماری او وجود نداشت.
 
او از انجام هرگونه جراحی و معالجه بخاطر نبود روش قطعی درمان خودداری كرد. در تاریخ 19 مارچ 2008 جسد او در خانه‌اش پیدا شد. در كالبد شكافی‌ای كه دو روز بعداز مرگ او انجام شد، معلوم گشت كه او بطور طبیعی نمرده است.
 
در پی این آزمایشات وجود باربیتورات (دارویی مسكن و خواب آور) در خون وی مشخص شد و معلوم گشت كه او خودكشی كرده است.

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:36 ] [ حسین ]

زنی در ایالت «لاس‌وگاس» با داشتن ناخن 6 متری رکورد بلندترین ناخن را به خود اختصاص داد. به گزارش ایسنا این زن 45 ساله مدت 18 سال است که ناخن انگشت‌های دستش را کوتاه نکرده است. «والتن» گفت که برای بلندشدن ناخن‌هایش ویتامین خاصی مصرف نکرده و رژیم خاصی نیز نگرفته است. به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس ناخن‌های دست چپ والتن سه متر و دست راستش نزدیک به سه متر است. به گزارش ایسنا، رکورد پیشین بلندترین ناخن جهان متعلق به «لی‌ردموند» با 8 متر بوده که وی سال 2009 در سانحه رانندگی فوت کرده است.

[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:, ] [ 19:7 ] [ حسین ]

 

انسان هم مانند دیگر موجودات زنده روی زمین، دارای محدودیت هایی برای زندگی کردن است. بـرخـــــلاف بسیاری از موجودات، شرایط زندگی انسان بسیار محدود است و نمی توان در بسیاری از شرایط، جان سالم به دربرد. آنچه در ادامه می بینید، بخشی از محدودیت هایی است که بدن انسان را احاطه کرده است.
بیشترین سرعت دویدن یک انسان چقدر است؟
شاید تا چند سال دیگر، فدراسیون جهانی دو و میدانی مجبور شود مسابقات دوی سرعت را بــــــــرای همیشه لغوکند؛ چرا؟ چون ورزشکاران تنها یک دهم ثانیه با حد نهایت سرعت انسان فاصله دارند.


ادامه مطلب
[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:, ] [ 18:46 ] [ حسین ]

 مشرق: ۹ موضوع شگفت انگیز از زندگی آلبرت انیشتن، كه شما هیچ گاه آنان را نمی‌دانستید.همگی ما می‌دانیم كه انیشتن این فرمول[e=mc۲] را كشف كرد. اما واقعیت آن است كه چیز های كمی‌در مورد زندگی خصوصی اش می‌دانیم.

او با سر بزرگ متولد شد: وقتی انیشتن به دنیا آمد او خیلی چاق بود و سرش خیلی بزرگ تا آنجایی كه مادر وی تصور می‌كرد، فرزندش ناقص است،اما بعد از چند ماه سر و بدن او به اندازه‌های طبیعی بازگشت.


ادامه مطلب
[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:40 ] [ حسین ]

• در کارهای خصوصی متولدین فروردین ماه دخالت نکنید
متولدین فروردین ماه به دنبال ارضای خواسته‌ها و توقعات خود هستند و در این زمینه، بسیار خودمحور و خودبین به شمار می‌آیند. هرگز نگذارید متولدین فروردین ماه به راحتی دل شما را به دست آورند، وگرنه به همان آسانی نیز شما را از دست خواهند داد و تا ابد فراموش‌تان می‌کنند. آنها به سمت افرادی جذب می‌شوند که شخصیتی مستقل و آزاده از خود بروز دهند. هر روز برای آنها به منزله آغازی جدید است، پس خودتان را آماده مواجهه با هر واکنش غیرمنتظره از سوی آنها کنید. در مقابل آنها، سربلند و مغرور ظاهر شوید. همیشه آنها را تحسین کنید و به وجودشان افتخار نمایید. هرگز مزاحم آنها نشوید و در کارهای خصوصی‌شان دخالت نکنید. آنها را مورد انتقاد قرار ندهید و دوستانشان را هم بپذیرید و از آنها خرده نگیرید. هرگز از آنها پول قرض نگیرید. اگر به درخواست‌های آنها، پاسخ منفی دهید، باید منتظر مشاهده واکنش‌هایی بسیار تند و غیرمنطقی از سوی آنها باشید.

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, ] [ 9:55 ] [ حسین ]

در این مطلب ۱۰ عادت جالب اما عجیبی که در بین ما ایرانی ها رواج داره و متاسفانه هر روز در اجتماعی که درش زندگی می کنیم شاهد اون هستیم و میشه گفت پولدار و فقیر بودن هم برای اینجور عادت ها ملاک نیست رو مرور می کنیم که امیدوارم حداقل شما دوست عزیز  که مطالب زیر را از نظر خواهید گذراند یا دارای چنین رفتارهایی نباشید و اگر هم کم و بیش از بعضی از اونها بی بهره نیستید؛ بدون هیچ حساسیتی نکات این مطلب یک یادآور باشه برای تجدید نظر در مورد چنین عادت هایی :

ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:57 ] [ حسین ]

فارس: مرکز پیوند بیمارستان مسیح دانشوری از اهدای دو کلیه و کبد محمد مهدی کودک 12 ساله‌ای که پس از تقلید از «سریال 5 کیلومتر تا بهشت»اقدام به خودکشی کرد تا روحش بتواند از نظر والدینش درباره او آگاه شود، خبر داد.

قاسمی؛ مسئول امور رسانه مرکز فرآهم آوری اعضای پیوندی بیمارستان مسیح دانشوری اظهار داشت: محمد مهدی کودک 12 ساله‌ای که بر اثر تقلید از سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» بر اثر خفگی دچار مرگ مغزی شده بود پس از انتقال به بیمارستان سوم شعبان به بیمارستان مسیح دانشوری برای پیوند اعضا منتقل شد.

وی افزود: در این راستا با رضایت خانواده محمد مهدی دو کلیه این کودک برای پیوند به بیمارستان امام خمینی (ره) و کبد وی نیز به بیمارستان نمازی در شیراز منتقل می‌شود.

محمد مهدی که علاقه زیادی به یکی از سریال‌های ماه رمضان با عنوان «پنج کیلومتر تا بهشت» داشت جانش را در راه تقلید از این سریال گذاشت، این کودک در بازی با برادر کوچک خود که عنوان کرده بود می‌خواهم روح شوم و ببینم بابا و مامان راجع به من چه می‌گویند روز سه‌شنبه هفته گذشته وقتی خودش و برادر 6 ساله‌اش را در خانه دید تصمیم گرفت همانند سریال مورد علاقه‌اش (سریال پنج کیلومتر تا بهشت) تبدیل به یک روح شود و به مکان‌های مورد علاقه‌اش سر بزند غافل از اینکه بازی او سرنوشت شومی به دنبال داشت و در نهایت با روسری خود را خفه کرد که بر اثر این حادثه دچار مرگ مغزی شد.

[ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, ] [ 13:20 ] [ حسین ]

به گزارش مهر، دانشمندان علم نجوم بارها تائید کرده‌اند که طالع بینی از روی حرکت ستارگان و کواکب و یا کف بینی ریشه علمی ندارد.

شاید به همین منظور پژوهشگران اداره ملی آمار انگلیس در یک تحقیق کاملاً جدی و با استفاده از اطلاعات تازه ترین سرشماری ماه‌های تولد افرادی را که در ۱۹ شغل مختلف مشغول به کار هستند تجزیه و تحلیل کرده و نوع ارتباط میان ماه تولد و شغل آینده را تعیین کردند.

برپایه این بررسی‌ها برای مثال بیشتر دندانپزشکان متولد ماه دسامبر هستند درحالی که ماه فوریه برای پرورش هنرمندان ماه ایده آلی است.

پیک تعداد پزشکان عمومی و ماموران مالیات در ماه ژانویه افزایش می‌یابد. ماه مارس برای خلبانان و موسیقیدانان ماه مناسبی است.

ماه ژوئن مهد روسای شرکت‌ها و برندگان نوبل است. به طوریکه از ۲۲ نفر از آخرین برندگان نوبل ۵ برنده متولد این ماه هستند.

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, ] [ 12:56 ] [ حسین ]

خانواده مهدی که به تقلید از سریال" پنج کیلومتر تا بهشت" خودکشی کرده؛ قصد شکایت از صدا و سیما را دارند با اهدای اعضای بدن فرزندشان موافقت کردند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:16 ] [ حسین ]

[ سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:, ] [ 9:59 ] [ حسین ]

اولین چیزی که در هنگام انتخاب یک میوه برای خوردن شما را جذب کرده رنگ و جلوه خاص آن میوه است،آیا می دانید میوه های مختلف با رنگ های متفاوت چه خواصی دارند؟

در اولین قدم این رنگ اشیا است که شما را به طرف آن شیء جذب و یا از آن دور می‌کند.در واقع احساس آرامش،لذت ناراحتی،تنش،صلح و دوستی و … همه و همه در پرتو رنگ‌هاست.رنگ‌ها تمامی محیط ما و حتی خود ما را نیز تسخیر کرده‌اند و در تمام جسم جان و روح ما تاثیر گذارند. مثلا در مورد رنگ سیب سرخ و زیبا علاوه بر لذتی که از رنگ آن در هنگام خوردن می‌بریم و در ما احساس شادابی و نشاط ایجاد می‌کند،در خواصش نیز تاثیر فراوانی دارد.تمامی سبزیجات و میوه‌هایی که روزانه مصرف می‌کنید با توجه به نوع رنگشان منافع خاصی برای شما دارند.شاید تعجب کنید،اما فراموش نکنید که رنگ‌ها بر همه وجود ما و در تمامی جوانب نفوذ دارند و این هم یک روش نفوذی آنهاست.

ادامه مطلب ....


ادامه مطلب
[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:29 ] [ حسین ]

برخی از روانشناسان عقیده دارند رنگی که برگزیده و دلخواه کسی است میتواند گویای خصوصیات اخلاقی و روانشناسی او باشد. نوشتار زیر چکیده ای است که بر اساس این نظریه و پس از سالها پژوهش نگاشته شده که امیدوارم مورد توجه شما دوستان قرار گیرد :

قرمز: خوش قلب اما خودپرست
این رنگ مظهر شدت و زیاده روی است که گاهی در جهت مخالف آن است. قرمز رنگ عشق و تنفر و فداكاری و خشونت و خون و آتش. كسی كه به این رنگ علاقه دارد هرگز نمی تواند در زندگی بی تفاوت باشد. این گونه اشخاص تند و سركش و در عین حال فعال و شجاع و کمی عجول هستند. احتمال شكست به خصوص در عشق برای آنها فراوان است.

قضاوتهای عجولانه و ناگهانی در مورد دیگران اغلب سبب از بین رفتن دوستی هایشان می شود، با آن كه در عشق كاملاً فداكارند اما اگر روزی حوادث بر وفق مراد نباشد بدون تفكر و جویا شدن علت می جنگند. دو عیب بزرگ خودپرستی و عدم كنترل، در نفس آنهاست و دو صفت ممتازشان خوش قلبی و حس بزرگ طلبی است. به طور كلی دوستداران رنگ قرمز دارای خصوصیات متضادی هستند.

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 10:1 ] [ حسین ]

آیا میدانستید که خرگوش و طوطی تنها حیواناتی هستند که می توانند بدون برگشتن اشیاء پشت سر خود را ببینند ؟

آیا میدانستید که
هر یک لیتر بنزین معادل بیســت و سه و نیم تــــن گیاهان مدفون شده در قرنها پیش است ؟

آیا میدانستید که
زرافه تار صوتی ندارد و لال است و نمیتواند هیچ صدایی از خود در آورد ؟

آیا میدانستید که
جنین بعد از هفته هفدهم خواب هم میتواند ببیند ؟

آیا میدانستید که
گربه و سگ هر کدام پنج گروه خونی دارند و انسان چهار گروه ؟

آیا میدانستید که
روباه ها همه چیز را خاکستری می بینند ؟

آیا میدانستید که
اسبها در مقابل گاز اشک آور مصون هستند ؟

آیا میدانستید که
خورشید روزانه معادل صد و بیست و شش هزار میلیارد اسب بخار انرژی به زمین می فرستد ؟

آیا میدانستید که
گرده گل هرگز فاسد نمی شود و از محدود مواد طبیعی است که تا زمان نا محدودی باقی می ماند ؟

آیا میدانستید که
حس بویایی خرس تقریبا صد برابر قوی تر از انسان است ؟

آیا میدانستید که
تا قرن پنجم میلادی متوسط عمر مردم اروپا از سی سال فراتر نمی رفت ؟

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 12:53 ] [ حسین ]

روزنامه ایران: فیلم سینمایی «بی‌خداحافظی» که بنا است مروری باشد بر زندگی رضا صادقی این روزها در مرحله فیلمبرداری قرار دارد.

این فیلم که کارگردانی آن برعهده احمد امینی است، از حضور بازیگرانی نظیر محمدرضا فروتن، پگاه آهنگرانی، شقایق فراهانی، همایون ارشادی، هومن برق‌نورد، مژگان بیات، افشین هاشمی، پیام دهکردی، کوروش تهامی، پرویز سیرتی، مریم بوبانی، ترلان پروانه و مجید جعفری سود می‌برد و رضا صادقی نیز در بخش‌هایی از فیلم بجای خودش بازی کرده است.

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 11:3 ] [ حسین ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ عکس های توپ خوش آمدید
محل تبلیغات شما
آپلود سنتر عکس رایگان
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 464
بازدید دیروز : 41
بازدید هفته : 3326
بازدید ماه : 5085
بازدید کل : 66397
تعداد مطالب : 578
تعداد نظرات : 301
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


free counters
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس